Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 har fortalt meg at de i dyreverden ser tendenser til at avkom som har blitt født med "keisersnitt", selv ofte mister evnen til å føde såkalt naturlig. Syns det er litt "Interessant. Anonymous poster hash: 1a526...968
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Du tenker at de som har tatt keisersnitt ikke kan føde ved neste fødsel. ? Anonymous poster hash: ce8b2...704
☆☆☆ Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Uinteressant utan at ein finn ut om keisersnittet er årsaka eller om årsaka til keisersnittet er arveleg.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 At noen får keisersnitt betyr ikke at de ikke er istand til å føde vaginalt.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 har fortalt meg at de i dyreverden ser tendenser til at avkom som har blitt født med "keisersnitt", selv ofte mister evnen til å føde såkalt naturlig. Syns det er litt "Interessant. Anonymous poster hash: 1a526...968 Det er nok så enkelt som at komplikasjoner som medfører keisersnitt medfører større risiko for liknende komplikasjoner neste gang. Det går ikke an å "miste evnen" til å føde normalt, men du har som fødende en større risiko enn andre når du føder vanlig etter å først har hatt keisersnitt Anonymous poster hash: e4dcb...081
Gjest yrild Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 (endret) Tja det er vel ikke så rart? Styrtfødsler er vel også noe man har større risiko for hvis moren din hadde det? Eller tar jeg feil? Endret 18. august 2013 av yrild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå