Evas cecilie Skrevet 18. august 2013 #1 Del Skrevet 18. august 2013 Er 11+6 i dag. Var på jobb og begynte plutselig å få vonde kynnere. Ikke så mangen men jevnt utover dagen. Har akkuratt begynt i 100 % stilling igjen og de ukene kjentes. Har hatt mye ferieavvikling og syke folk. Kjenner meg litt pessimist nå. Hadde masse kynnere sist men de ble ikke vonde før uke 34 og fødte i uke 37-0. Jm sa at hvis jeg fikk vonde kynnere denne gangen så syntes hun at jeg skulle bli delvis sykemeldt og se om d hjalp. Kjenner at jeg ikke har noe igjen å gi på jobb. Er lei av folk som klager på vonter og så sier de selv at det er fordi de ikke har trent. Kjenner at det er utrolig respektløst ovenfor oss andre å ikke klare å gjøre det du skal i løpet av en arbeidsdag fordi du ikke har giddet å dra å trene og derfor sliter med ryggen. Og når de bare fnyser når jeg foreslår at de bør tenke prevantivt så har jeg bare lyst å tenke til h.... Med hele jobben. Hvorfor skal jeg ta hensyn hvis de ikke gidder. Sliter med så vonde sure oppstøt at jeg til tider har hatt vondt for å stå. Ikke det at de bryr seg. Argh. Flere som er frustrert over jobb? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073464-kynnere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå