Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Annie fant ut at jeg er deg i går. Og jeg er fornøyd med det altså.
Gjest Ziva Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Splittet personlighet er aldri å forakte
Gjest Patetica Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Du kunne i det minste ha takket for postkortene da, lektortøs!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Det var ikke den verste å være da. Finnes langt dummere folk her inne.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2013 Du kunne i det minste ha takket for postkortene da, lektortøs! Hakke fått et jævla kort i hele sommer! Ikke har jeg penis på veggen heller, men derimot har jeg mann med penis i senga..
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Min datter er ganske enig med Annie, tror jeg, og i tillegg fornøyd med det. Og hvis det er en slik deling som skal til for at man skal få nok søvn så kjøper jeg den - sovna på sofa med klea på i går men fint at du tok deg av biznissen i mellomtiden.
Gjest Patetica Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Hakke fått et jævla kort i hele sommer! Ikke har jeg penis på veggen heller, men derimot har jeg mann med penis i senga.. Godt å vite! Det med penisen i senga. Håper han har vett til å bruke den flittig, i din favør.
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Du kunne i det minste ha takket for postkortene da, lektortøs! Hakke fått et jævla kort i hele sommer! Ikke har jeg penis på veggen heller, men derimot har jeg mann med penis i senga.. Hæh, ikke kjerringa på purka?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2013 Du kunne i det minste ha takket for postkortene da, lektortøs! Hakke fått et jævla kort i hele sommer! Ikke har jeg penis på veggen heller, men derimot har jeg mann med penis i senga.. Hæh, ikke kjerringa på purka? Nei... ikke et eneste ett.. og kortene vi sendte fra England brukte en mnd på å komme fram.. tror posten ønsker å sabotere for kortsendere.
Gjest sug lut Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Du kunne i det minste ha takket for postkortene da, lektortøs! Hakke fått et jævla kort i hele sommer! Ikke har jeg penis på veggen heller, men derimot har jeg mann med penis i senga.. Hæh, ikke kjerringa på purka? Nei... ikke et eneste ett.. og kortene vi sendte fra England brukte en mnd på å komme fram.. tror posten ønsker å sabotere for kortsendere. Da må jeg se om jeg ikke kan få gjort noe med det - sånn skal det jo ikke være og jeg har et rykte å ta vare på. Watch that mailman. Forøvrig har jeg frihelg og vinplaner og tenker du kunne ha bruk for det samme. Båtene går og jeg har bærbar fin grill også, bare nevner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå