Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Og jeg har en svigerinne som syter og klager over sitt eget barn, at han ikke sover osv. Men samtidig maser hun hver dag om at hun må få babyen på overnatting så snart som mulig etter han/hun er født for jeg kommer jo til å være så sliten med tre barn. Sa at jeg kom vel til å bli like hønemor som med de to andre så jeg fikk tåle å være sliten, men hun bare maser og maser!! Hva kan jeg si? Kan da ikke låne bort et nyfødt barn. Anonymous poster hash: a3900...6a1
Mikkemafian Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Da sier du "så omtenksomt å tilby avlastning. Jeg skal si ifra så snart barnet er klar for det." Og så ringer du henne om ca 2 år og spør når det passer:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Si at hun kan låne eldste i stedet? Anonymous poster hash: a3965...8a2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Kan hun ikke låne de to største trollene å vente til babytrollet vokser seg stor nok til å overnatte hos henne? Anonymous poster hash: 739f6...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå