Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Er alene i kveld med lille som er ett år. Han ble syk i ettermiddag og det utviklet seg veldig raskt, fra å være superaktiv til helt utslått og 39,3 (på det høyeste) i feber på en times tid. Han sovnet i fanget mitt og jeg bar han inn i sengen på rommet hans hvor han nå har sovet i snart tre timer. Jeg sjekker tempen jevnlig, og den har ligget mellom 38,7 og 39,1 sist jeg sjekket. Burde jeg legge han i min seng? Hvis ikke, burde jeg sjekke han jevnlig utover natten? Sikkert teit spørsmål for dere erfarne mødre, men jeg er førstegangs og hysterisk så setter stor pris på svar ;-) Anonymous poster hash: b77f0...7ad
scarecrow2011 Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg har dem i min seng når de er syke.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Ville hatt han i sengen med meg Anonymous poster hash: 181af...16b
Honningmelon Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Jeg har aldri hatt mine i min seng når de har vært syke. De sover best i sin egen seng. Men, jeg hadde sjekket han utover natta.
You can call me Dårris Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Jeg lar mine barn sove hos meg når de er syke frem til skolealder ca. Noen ganger lenger også. Det er greiest å ha dem nærme når de er dårlige syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Han pleier å være strålende fornøyd med å sove på eget rom, men mammahjertet skriker at jeg skal ha han hos meg. Jeg får vel følge det, ser at det er vanligst takk for svar! Anonymous poster hash: b77f0...7ad
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Har dem på samme rom som oss da. Pleier også å sjekke om natten, hvis dem er veldig varm når dem legger seg. Spørs også om dem er 1 eller 4 år, og om jeg "kjenner" igjen hvordan syk dem er Gjør det du føler deg mest trygg med! Bedre å sjekke en gang for mye. God bedring til lillingen! Anonymous poster hash: ca975...e95
Gjest Julia1984 Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Mine har ALLTID sovet sammen med meg når de har høy feber. Opplevde en del dramatikk rundt feberkramper på eldste da han var 1,5 år...noe som har satt et støkk i meg
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Gutten min sover veldig dårlig sammen med oss, ellers hadde jeg hatt ham sammen med oss når han er syk. Men jeg lar ham heller sove alene så han får søvn, også går jeg inn og kjenner på ham hver time når han har feber. Anonymous poster hash: f48db...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå