Gå til innhold

oppsigelse av leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på en ting.

Min svigerinne og svoger bor i ett borettslag med mange leiligheter som blir leid ut. 

Og de fikk vite i desember 2012 at de måtte flytte derfra innen 31.november 2013, da leietiden dems kun varer i tre år.

Men de har ikke funnet seg noe nytt og stresser heller ikke så mye med det da de påstår de kan fortsette og bo der etter 31 november siden de har barn..

For de kan ikke bli "kasta" ut så lenge de har barn sier de, og da er det jo ingen vits med og stresse så mye etter nytt sted siden der de bor nå,er det billig og bo..

Men er det noen her som lurer på hva som er rett? MÅ de ut innen 31 november eller har ikke borettslaget lov og kaste de ut siden det er barn med i bildet???

Anonymous poster hash: 5889c...da4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke borettslaget sine unger, så dem må nok ut uansett....

Anonymous poster hash: 6026a...25d

Skrevet

Ja det er det jeg og min samboer prøver og fortelle de også,men de er så sikre i sin sak. 

Tenker jo på eventuelt dattera dems på 2 1/2 år vi da som blir husløs fordi mor og far nekter og høre på andre. 

andre i familien prøver også og snakke med de,men de nekter og høre..

HI

Skrevet

Ja det er det jeg og min samboer prøver og fortelle de også,men de er så sikre i sin sak. 

Tenker jo på eventuelt dattera dems på 2 1/2 år vi da som blir husløs fordi mor og far nekter og høre på andre. 

andre i familien prøver også og snakke med de,men de nekter og høre..

HI

Du får si at barnevernet sikkert blir interessert i dette om de fortsetter slik og ender på gata.

Anonymous poster hash: 68076...c37

Skrevet

barnevernet er allerede innblanda de..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...