Gå til innhold

Sender dere barna i bhg med slimhoste og snørr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treåring, hadde 38,5 i feber på onsdag i forrige uke, ingen feber etter det (tror jeg, har ikke vært så varm at jeg har målt). Masse masse grønt snørr. Har i helga hatt en ganske løs slimhoste. Ellers veeldig frisk og rask i formen.

Er så usikker på morgendagen! Det er vel smittsomt...forkjølelse...men hn begynner å bli VELDIG lei og rastløs her hjemme, tror hn hadde likt å komme dit. Men det blir vel feil?

Anonymous poster hash: 2130f...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan dessverre ikke holde ungene hjemme hver gang de er snørrete, da måtte iallefall en av oss sluttet å jobbe....

Så lenge formen er fin og han ikke har feber, så hadde nok jeg sendt han i barnehagen i morgen. 

Anonymous poster hash: 41783...0a4
Skrevet

Så lenge allmenntilstanden er bra og barnet ikke har feber må det i bhg. Har dessverre ikke ubegrenset sykt barn dager. Sjeldent at det aldri er snørrete barn i bhg forresten.

Anonymous poster hash: 64a58...1ae

Skrevet

Jeg er helt enig, men blir så usikker. Jeg er hjemme uansett i morgen. Redd for at hn skal bli sykere av å dra dit, synes ikke alltid de er så flinke til påkledning osv. Og hva vil de tenke i bhg om meg? Det er bare at hn er så lei så lei..

Anonymous poster hash: 2130f...b22

Gjest Skofantomet
Skrevet (endret)

Om jeg skulle være hjemme uansett så hadde jeg ikke levert i bhg.

Endret av Skofantomet
Skrevet

Nei, hadde nok holdt barnet hjemme en dag til.

Skrevet

Om du har fri stiller det seg jo litt annerledes, da ville jeg holdt ham hjemme.

Anonymous poster hash: 64a58...1ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...