Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Treåring, hadde 38,5 i feber på onsdag i forrige uke, ingen feber etter det (tror jeg, har ikke vært så varm at jeg har målt). Masse masse grønt snørr. Har i helga hatt en ganske løs slimhoste. Ellers veeldig frisk og rask i formen. Er så usikker på morgendagen! Det er vel smittsomt...forkjølelse...men hn begynner å bli VELDIG lei og rastløs her hjemme, tror hn hadde likt å komme dit. Men det blir vel feil? Anonymous poster hash: 2130f...b22
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Man kan dessverre ikke holde ungene hjemme hver gang de er snørrete, da måtte iallefall en av oss sluttet å jobbe.... Så lenge formen er fin og han ikke har feber, så hadde nok jeg sendt han i barnehagen i morgen. Anonymous poster hash: 41783...0a4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Så lenge allmenntilstanden er bra og barnet ikke har feber må det i bhg. Har dessverre ikke ubegrenset sykt barn dager. Sjeldent at det aldri er snørrete barn i bhg forresten. Anonymous poster hash: 64a58...1ae
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Jeg er helt enig, men blir så usikker. Jeg er hjemme uansett i morgen. Redd for at hn skal bli sykere av å dra dit, synes ikke alltid de er så flinke til påkledning osv. Og hva vil de tenke i bhg om meg? Det er bare at hn er så lei så lei.. Anonymous poster hash: 2130f...b22
Gjest Skofantomet Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 (endret) Om jeg skulle være hjemme uansett så hadde jeg ikke levert i bhg. Endret 18. august 2013 av Skofantomet
Virginia. Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Nei, hadde nok holdt barnet hjemme en dag til.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Om du har fri stiller det seg jo litt annerledes, da ville jeg holdt ham hjemme. Anonymous poster hash: 64a58...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå