Gå til innhold

Er dette greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninne av meg skal i morgen ta ut syktbarndag. Hennes mann er hjemme i permisjon en uke til, men barnet har begynt i barnehage. Hadde det ikke holdt at far som allerede er hjemme hadde hatt barnet hjemme? Jeg sa at det blir helt feil fordi far får betalt av staten for permisjonen i tillegg til at staten også sponser en stor del av barnehageplassen deres. Dette vil jo være å utnytte systemet til det maksimale. Hun var ikke enig.

Anonymous poster hash: edeee...4cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis far er hjemme i permisjon med barnet som er sykt så har vel ikke mor rett på sykt barn dag?

Skrevet

De har et eldre barn, så mor mente arbeidsgiver ikke ville finne ut hvilket barn som var sykt. Forstod det som om hun hadde sagt på jobben at det var det eldste.

Anonymous poster hash: edeee...4cf

Skrevet

Hvis far er hjemme har hun vel ikke rett på sykt barn dager med mindre han ligger dausjuk hjemme også.

Anonymous poster hash: 91e49...00e

Skrevet

Virkelig ikke greit! Jeg skulle forstått det om far var hjemme med en baby som krevde mye og eldste hadde vært såpass syk at h*n også krevde mye, det har skjedd her, men den situasjonen du beskriver er egentlig ganske drøy... Bruker av sykt barn dager de kanskje vil komme til å trenge senere også, men det er jo ris til deres bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...