Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Så usikker på hva jeg skal stemme... Anonymous poster hash: 01929...05f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Så usikker på hva jeg skal stemme... Anonymous poster hash: 01929...05f Eg tok valgtesten på tv2.no Endte opp med høyre, men må nok sjekke litt mer opp i hva partia står for. Anonymous poster hash: 0a041...176
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Jeg kommer til å stemme blankt i år. Jeg er ikke lenger fornøyd med politikken til det partiet jeg har stempt på tidligere, vurderte et annet parti, men er ikke sikker på om jeg er nok enig med dem til å gi dem min stemme likevel. Jeg synes disse samlingsregjeringene gjør det mye mer uoversiktlig, at man ikke vet like godt hva man stemmer på lenger. Og så er jeg blitt generelt litt for desillusjonert i det siste, og jeg må innrømme at jeg ikke lenger føler at min stemme teller. Og at jeg føler det slik er bare trist, for jeg har stemt siden jeg var 17 år og har alltid ansett det som min borgerplikt å stemme og at det er et privilegium å kunne stemme. Og ja, jeg vet at det er jeg som må gjøre jobben med å begynne å lese partiprogrammer osv for å finne ut av dette. Men det har jeg ikke overskudd til slik livet mitt er nå. Anonymous poster hash: 8af84...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå