Gå til innhold

Hvor gammel er babyen når de bruker str.62?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet, baby nr tre og jeg husker ikke..!!

Anonymous poster hash: fa584...e00
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min er 6 uker.... eldste var 8 mnd. Venninna mi sin var 3 uker. Men malen er vel 4 mnd? :P

Skrevet

Mi brukte det frå ca 3 mnd meinar eg.

Skrevet

Min jente på 4 mnd bruker str 62 :) Men hun er ikke særlig stor.

Skrevet

Mine var 3 uker. En venninne sin var 5-6 mnd...

Skrevet

Jeg har fått barn på 4,9 kg og 54 cm, de brukte str 62 før de var 2 mnd gamle.

Anonymous poster hash: bfbb9...dc7
Skrevet

Min gikk glipp av hele størrelsen da hun målte 66 cm på tremånederskontrollen. Så om du får lang/stor baby ville jeg sett på dem allerede etter 2 mnd..

Anonymous poster hash: feae2...c7f

Skrevet

Mi er 5 mnd, har brukt 62 lenge, må ha str 68 i bodyer, resten er i str 62.

Anonymous poster hash: 1d642...69d

Skrevet

Alle mine har brukt det mellom 6 og 8 mnd ca. Men nå har jeg små barn, da...

Skrevet

Begge mine var 5-6 uker da de måtte ha 62 i overdeler. I bukser har de vært ca 3 mnd

Skrevet

Sistemann hos oss brukte str 62 fra dag 1. Stor gutt. Eldstemann begynte å bruke det da han var fire uker.

Skrevet

Mi begynte å bruke det litt før 3 mnd, iallfall i body. I pysj måtte hun ha 68 ved 3 mnd pga beinlengde. Det er nok veldig forskjellig fra baby til baby. :)

Skrevet

Haha, ja alle disse forskjellige svarene hjalp jo stort!! :lol:

Hun er 3 mnd og synes liksom hun må bruke både 56,62 og 68..!!

Vanskelig når jeg skal kjøpe klær til henne, kjøpe  klær som er akkurat eller alt for stor??

HI

Anonymous poster hash: fa584...e00
Skrevet

Str.62 er vel 2-4 mnd.:)

Men sønnen min brukte str.68 da han var 2 mnd..

Datteren min har passert 3 mnd. Og bruker str.56/62 nå:)

Skrevet

Begge mine begynte med str 62 etter fødsel ;)

Skrevet

Gutten min var stor og gikk rett inn i str 62 i bodyer. mindre str i beina.

Anonymous poster hash: 25b0f...34c

Skrevet

Fra 9 mnd.

Anonymous poster hash: b6ffa...e89

Skrevet

Mine var vel rundt 2 uker da de brukte 62, var på 74 når de var 12 uker

Skrevet

Jenta mi startet i str 50 da hun ble født, og etter halvannen mnd er hun oppe i 62. 68 i nattøy. Er nå 2,5 mnd, og er et sted mellom 62 og 68. Buksene er ofte for korte i 62...

Anonymous poster hash: 49d4b...00c

Skrevet

Ene min startet på 62/68, men en annen var over 1 mnd.

Veldig forskjellig.

Skrevet

Sønn nr 1 brukte str 62 fra han var 2 mnd gammel. Sønn nr 2 er straks 4 mnd gammel og nå har vi akkurat lagt vekk alt i 56 og begynt på 62 :-) De var nokså jevnstore ved fødsel men eldstemann vokste som et uvær både i lengde og vekt :-)

Skrevet

Min var 58 cm da hun ble født. Vi begynte med str 62

Anonymous poster hash: 41c19...f68

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

babyen vår var 4 uker da det begynte på 62 og er 6 mnd nå og bruker 74 og 80 :)

Skrevet

Min er 10 dager gammel og brukte en body i størrelse 62 idag. Den er litt stor, men tror han føler seg komfortabel med den :D

Anonymous poster hash: eb632...dfe

Skrevet

Tja det er vel meget relativt. Alle barn vokser forskjellig men i lappene på 62 klær pleier det å stå 2-4 mnd. Selv begynte mi jente å bruke 62 da hun var 4 mnd men du må huske på at noen merker er større/mindre enn andre, så du må finne ut hvilke klær du liker og passformen som passer for ditt barn.

Mi var 48 cm da ho ble født og brukte str 50, 56 etter to uker og 62 etter 4 mnd. Den dag i dag er ho 16 mnd og bruker 74/80 selv om hun er 82 cm høy.

Min erfaring er at nameit er store i str frem til str 86/92 da blir de mer normale, Hm/cubus har jeg ikke så mye erfaring med annet enn at jeg syntes klærne mister fort passform og at de blir veldig hengete og posete fort og litt korte i armene. Kappahl syntes jeg er gode klær spes den newborn serien, de er og bittelitt store i str syntes jeg da  det er disse klærne min lille bruker i 74 i dag. Ellers er jeg veldig glad i klær fra noanoa, de er myke og gode, normale i str og 100%bomull, slitesterke og holder passform, så det er mest det det går i her i gården og har gjort det fra tidlig alder.

Ikke kjøp masse klær fra ett merke før du er sikker på at det er det du liker og passer barnet godt samt at det har prisen du syntes er ok også.

Anonymous poster hash: bb7fb...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...