Gå til innhold

Vurderer å få meg skoledagbok igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg elsker at jeg har dokumentert de tidlige tenårene med skrift og at tre av bøkene fortsatt eksisterer fordi jeg en gang i tiden har lagt dem i et skap i en leilighet som aldri brukes. Heldigvis mye som har skjedd siden 2001, og ikke minst er det godt at jeg ikke fødte i 2003, for da hadde jeg kanskje hatt en Reginela eller Aaliyah. Ble ikke så mye rydding av dette, men mimringen fikk meg i uvanlig godt humør på en søndag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en måte er jeg glad for at mine skoledagbøker er jevnet med jorden, men skal ikke nekte for at det hadde vært veldig gøy å lese dem i dag 20-25 år etter :P

Skrevet

Heldigvis er de brent. Hadde jentungen fått tak i de så hadde nok mamma's heltestatus sunket et par hakk ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Haha, så bra, det er fantastisk og selvsagt samtidig komplett cringeworthy å lese sånt på nytt, men jeg har altså sikkert 25 dagbøker liggende (ikke skoledagbøker) fra jeg var ti-tolv og fram til i dag. De siste tjue åra kan jeg godt forholde meg til, der er også tekstmengden såpass liten, men jeg orker absolutt ikke se på de tidligere :D for der tror jeg skamrødmen hadde drept meg. Men en dag skal mitt private Riksarkiv jaggu bli god underholdning for noen!

Gjest Patetica
Skrevet

Jeg hadde skoledagbok for bare... to år siden tror jeg det var? Kanskje det var tre. 

Men type nylig.

Fantastisk å lese fremdeles.

Kanskje jeg bør kjøpe meg en for i år!!

Skal vi kjøpe lik, Siklis?

Skrevet

Mine er fremdeles igjenklistra med hundreogørtogførti rosa, gule og grønne plastbinders på de flaueste stedene, så det går bra. ;)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Skjønner ikke helt at resultatet kunne bli hva det er når jeg ser hva jeg var. Kan jo ikke kaste, ser definitivt for meg at det kan være gode bøker å ha når jeg holder på å kaste ut en fremtidig tenåring. ;)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg hadde skoledagbok for bare... to år siden tror jeg det var? Kanskje det var tre.

Men type nylig.

Fantastisk å lese fremdeles.

Kanskje jeg bør kjøpe meg en for i år!!

Skal vi kjøpe lik, Siklis?

Absolutt, men må ha med vennesider i så fall. Har du sjekket markedet?

Gjest Patetica
Skrevet

Har ikke sjekket markedet for i år, men i fjor hadde hvertfall Topp sin dagbok vennesider.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Har ikke sjekket markedet for i år, men i fjor hadde hvertfall Topp sin dagbok vennesider.

Topp sin selges på nett, så tror den er best og enklest å få tak i. Pleier å ha masse bilder av HUNKS også.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Åh, gode minner :D

Jeg brukte alltid hjerter i stedet for prikk over i og j når jeg fylte ut vennesidene :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...