Gå til innhold

Lyskebrokk hos eldre barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror junior på snart 7 har lyskebrokk. Skal til legen i morgen. Er det noen som har erfaring med dette. Ut i fra det jeg leser må det opereres. Hvor fort fikk dere operasjon, var det vondt etterpå og hvor lang tid tok det før alt var som normalt.

Anonymous poster hash: 0e270...866

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen erfaringer selv, men det er et forholdsvis lite inngrep - tror ikke det er lang rekonvalesenstid!

Anonymous poster hash: ac66b...fa3
Skrevet

jeg hadde det da jeg var 4 år, søsteren min da hun var 6. Jeg tror ikke jeg syntes det var noe vondt hverken før eller etter operasjonen, søsteren min syntes det var litt vondt å tisse før hun ble operert, siden det presset på blæra.  Men tror ikke hun klagde noe etterpå.  Vi opererte på dagen og dro hjem om kvelden begge to, måtte våre hjemme og slappe av en uke etter operasjonen men så var alt som normalt igjen :)  Var helt udramatisk her i alle fall, lykke til!

Anonymous poster hash: 11b29...d74
Skrevet

jeg husker forresten ikke hvor lang tid det tok å få operasjon, men husker de måtte utsette min litt fordi jeg ble forkjølet. Men de venter ikke for lenge fordi lyskebrokk kan sprekke til slutt, så det blir operasjon relativt raskt

-Samme som over

Anonymous poster hash: 11b29...d74
Skrevet

Fint å høre at det ikke opplevdes som veldig smertefullt. Noen andre med erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...