Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg orker rett og slett ingenting. Knapt å stå opp. Og ingenting galt med meg utenom at jeg er gravid,har tatt masse tester hos legen. Jeg orker ikke å være på jobb lenger,ikke støvsuge,ta ut av oppvaskmaskin,vaske klær eller gulv eller skifte på senger. Jeg orker som sagt knapt å stå opp, og å dusje er en stor prosess for meg. Stakkars sønnen vår på 4 år,han har bare en sur og irritert mamma for tiden. Heldigvis er pappa god å ha. Jeg har så ekstremt dårlig samvittighet,men klarer ikke å ta meg sammen,har prøvd flere ganger. Eneste jeg ønsker er å sove. Hvordan skal dette ende? Hva skal jeg gjøre? Andre som har hatt det likt? Anonymous poster hash: 4b53e...b31
Edelweis Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 ja, jeg sliter desverre med det samme og jeg er bare i uke 26 tom for energi. orker knapt å fikse håret mitt. det eneste jeg gjør omtrent er å stå opp med barna og ordne i stand til barnehage og fra i morgen av skole! det er helt forferdelig! jeg har mye klesvask jeg må ta igjen. prøver å smårydde litt når jeg går forbi ting slik at det er trivelig her, men å gjøre storarbeid klarer jeg ikke! har heldigvis vaskehjelp nå siden å vaske og støvsuge er uaktelt med dette bekkenet. gleder meg til å få energien tilbake igjen!
Lammelåret Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Spise som du trenger det, akseptere at slik er det for deg nå og senke kravene. Man kommer overraskende langt med den metoden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå