Gå til innhold

Jeg er en ekte Apetit

Anbefalte innlegg

Gjest Patetica
Skrevet

Jeg er Apetit, og jeg er tilbake fra reisen.

I løpet av den, som varte i seks uker, klarte Dib å miste meg fra databasen eller no, for da jeg forsøkte å logge meg inn kjente den verken til mitt brukernavn, min e-post eller noe annet. Ikke var det mulig å komme i kontakt med moderator heller. 

Kanskje like greit, ved ettertanke.

Så: her er mitt andre brukernavn, det er faen så bittert siden min første (og eneste) profil har eksistert siden januar eller februar 2007, men hei, slik er livet.

Jeg er nå hvertfall tilbake etter å ha reist Europa rundt i halvannen måned!

Jabbadabbadoo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, jeg syntes det var noe rart når jeg så Fåkksi manglet og du tituleres som "nytt medlem" med kun ett innlegg. ;)

Velkommen tilbake til galehuset. :P

Skrevet

Håper dere har hatt en fin tur? Sløvt av dib å miste deg.

Gjest sug lut
Skrevet

Hey, er det mulig da? Er det noen som har prøvehakka din pc mens du var ute..? Prøvd for mange ganger med for mange passord? For ellers ligger jo alt ræl tilbake til tidenes litt-utpå-dagen-her, inkl minst fem gamle brukere jeg ikke har tilgang til.

Gjest Patetica
Skrevet

Yo igjen!

Jeg hadde passordet lagret (og vekk fra hukommelsen) men da jeg kom hjem var det altså ikke noe forhåndsinnfylt passord, og da jeg klikket på "Glemt passord?" ble jeg bedt om å fylle inn enten brukernavn (Sorry, det finnes ikke!) eller e-mail (Sorry, den finnes ikke!) (meg MIDT I RÆVA til begge!!!!), og da jeg klikket for å komme i kontakt med moderator måtte jeg fylle inn informasjonen over for å komme videre, og siden informasjonen over altså ikke fantes I DERES ARKIV (for den finnes, nemlig!!) så kunne jeg ikke klikke meg videre.

*puster ut og vifter irritert vekk hår fra ansiktet*

JA turen var aldeles fantastisk. Su Gluteo har vel fått postkort fra 8-9 land tenker jeg..?

Å komme tilbake var tidenes nedtur.

Av den tvers gjennom helt ekte triste typen, faktisk.

:,-(

Men hei, jeg har dere!

Og flere.

*lovehearts* osv.

Gjest sug lut
Skrevet

Skjønner godt at det er nedtur - men det er bra for oss :)!

Jeg har tapetsert overskapet på kjøkkenet med kort i sommer, faktisk. Du har nok fått færre - jeg har ikke foretatt meg så eksotiske greier.

Gjest Patetica
Skrevet

Om jeg begir meg ut på lignende eventyr neste år kan du faktisk sannsynligvis tapesere here penisveggen i stua, med kortene fra 2013 og 2014.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Velkommen hjem til hverdagen. Høres ut som om dere har kost dere!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Velkommen tilbake til livet som Kari Nordmann ^_^

Håper det kommer et referat fra turen? :)

Gjest Patetica
Skrevet

Kari Nordmann vil jeg aldri bli, men det gleder meg at det gleder dere at jeg er tilbake.

For makan til overgangssmell skal man faen meg leite lenge etter. 

Skrevet

Velkommen tilbake! Når det kommer til eventyr kjenner jeg misunnelsen bre seg, Europareise høres både mer eksotisk og spennende ut enn familietur til Tønsberg. Men hey, ferie er i det minste ferie :D 

Gjest Patetica
Skrevet

De fleste rundt meg har sperret øynene opp og ytret at jeg er mångki bananas, ute av mitt gode skinn, ikke riktig bevart og med en god dose naivitet for hvem i sine villeste fantasier legger ut på en fullstendig uplanlagt reise alene med en unge under skolealder i så mange uker?

Jo, det er'e nettopp Apetit som gjør.

Ja, også finnes de som syns det er kult og bra.

Det er de jeg liker å omgås frivillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...