Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg er nå gravid i uke 12+4.Fikk påvist at jeg var i grensen til å ha høyt stoffskifte. Googlet dette og fant at det kunne være tegn på tvillinger, siden to fostre krever mer av mitt stoffskifte enn det en gjør. Kan det stemme?Jeg testet positivt 8 dager før forventet mens (svak strek da), er kvalmere enn i forrige svangerskap (begynte i uke fem nå, mens i forrige svangerskap i uke åtte), har allerede fått ganske synlig mage, er supersliten (mer nå enn i forrige, tross i at jeg har sykmelding nå pga kvalme) og så kjenner jeg liv, har kjent det noen dager nå.Lurer veldig på om det kan være tvillinger. Noen som kan noe om dette? Hvilke tidlige symptomer hadde dere som har fått tvillinger? Anonymous poster hash: b4975...187
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Er jo veldig varierende hva slags symptomer man har.. Tvillinger eller ikke ... Det eneste som kan gi deg svar er en ultralyd ... Jeg er i første trimester med tvillingen.. Ingen plager ... Anonymous poster hash: 15def...24c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Jeg gikk med trillinger, og merket ikke annet enn uggenhet og trøtthet, men hadde jo ikke vært gravid før så vet ikke hva som var normalt. Anonymous poster hash: 3760e...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå