*Villekulla* Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 At fordi det blir 6 år mellom barna våre så tror "alle" at denne graviditeten ikke var planlagt. Får stadig det spørsmålet. Synes faktisk det er litt sårende. Mulig det er jeg som er hårsår...
♥Nemi♥ Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Du er hårsår, men herregud, ingen har noe med det å gjøre. Selv om det er det mest naturlige folk sier etter de har fått vite at man er på vei. Forstår ikke hvorfor :-)
Charliejenta Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Jeg venter tredjemann nå og alle går automatisk ut fra at det er siste. Når jeg sier, kanskje, eller vet ikke, så løfter de på øyebrynet og sier noe sånt som "Virkelig? Du skal vel ikke ha flere?" Jeg blir ikke såret eller noe, men hva så om vi vil ha en fjerde? De to eldste hadde mye glede av hverandre (de er seks og åtte nå), så jeg tenker litt sånn at det hadde jo vært kjekt med to tette nå også. Men jeg ombestemmer meg nok etter å ha fått babyen hehe.. Skulle jo liksom ha tre tette, men så ble det litt travelt med de to;-) Jeg er jo fremdeles innenfor det som blir beregnet som "ung", så..
Skyen Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 (endret) Jeg venter min første og blir hele tiden spurt om det var planlagt, og når jeg sier nei så må jeg forsvare meg med at jeg faktisk gikk på pillen og slurvet ikke. For folk spør faktisk om vi ikke brukte pervensjon, ikke bare nære venner. Er ganske sjokkert egentlig, at folk får seg til å spørre om sånt, men blir ikke fornærmet for har ikke problemer med å snakke om det. Vil ikke lyve heller. Når noen venter barn flere år etter den forrige så spør jeg ikke om noe sånt og tenker at de kanskje ikke har vært klar for nr to ennå eller har slitt med å lage nr to. Det er 7 år mellom samboer og søstra og jeg har ikke spurt hvorfor men svigermor har fortalt at de har slitt med å få nr to og hadde flere spontanaborter mellom de to. Endret 24. august 2013 av Skyen
itb Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jeg tenker heller sånn at dere har sikkert prøvd lenge, men ikke fått det til. Nå, endelig, kommer det en til:) men ikke at jeg hadde tenkt noe over det før du satte tanket i hode på meg:)
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 opplever noe av det samme, blir 6 år mellom våre også, men vi har prøvd i over 3 år uten at det klaffet..... vi giftet oss i januar, så jeg får slengt etter meg ordet: kjærlighetsbarn...... er det ikke kjærlighetsbarn førstefødte da?? må man være gift for at man skal få et kjærlighetsbarn? å hvis jeg forsvarer meg med at vi har prøvd i flere år så kommer komentaren: det hjalp å bli gift...... irriterende at folk skal si hva di mener hele tiden.
Hapy Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Vi har 6 år mellom 1 og 2. Syns det har vært helt topp jeg. Storesøster var overmoden til å få et søsken og veldig god hjelp i henne nå som årene har gått. Vi var ovenpå og kunne virkelig nyte denne babyen også nå er barna våre 15-8-7 og 3. Flere som lurer på om det er samme faren til nr1, syns bare det er morsomt søsteren min er 7 år eldre enn meg, vi har et veldig godt forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå