Gå til innhold

Har hatt visning i dag - er så nervøs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kom mye færre folk enn megler hadde trodd, men av de 5 som kom skrev alle seg på listen hvertfall. Nå er jeg så sykt spent på om det blir noen budrunde i morgen! Tror ikke jeg får sove i natt gitt! Slitsomt å holde visning og være 38 uker på vei ;) Mannen har heldigvis stått på som en helt mtp vasking og sånt! :D

Puh, måtte bare få ut litt spenning :D Nå skal jeg legge meg på sofaen og kose meg med en kopp kaffe :) Her blir jeg nok liggende resten av dagen, hehe....

Anonymous poster hash: 3b5d3...169
Videoannonse
Annonse
Skrevet

• Det er ikke bestandig mengden folk på visning som gjelder vet du. kanskje mange har kommet hjem fra ferie i helgen, å har ikke helt fått med seg ting  enda. Så får håpe dere skal ha en visning til da når Norge er på bena igjen etter feriemodus.

Anonymous poster hash: 2936a...4be

Skrevet

• Det er ikke bestandig mengden folk på visning som gjelder vet du. kanskje mange har kommet hjem fra ferie i helgen, å har ikke helt fått med seg ting  enda. Så får håpe dere skal ha en visning til da når Norge er på bena igjen etter feriemodus.

Anonymous poster hash: 2936a...4be

Vi skal bare ha en visning faktisk... Så hvis alle er i feriemodus (eller starte på skolen i morgen - modus) så er jo det dumt.. Megleren prøver ut en ny taktikk i forhold til visninger. Men i verste fall får vi bare sette opp en ny visning eller legge ut leiligheten på nytt om noen uker. Har ikke lyst til å selge under takst hvertfall ;)

Men det hele er så nervepirrende! Første gang vi selger en bolig ;)

Anonymous poster hash: 3b5d3...169

Skrevet

Det ordner seg nok, du trenger ikke mer enn to som er interessert for å få til en skikkelig budrunde. Dere har allerede fem, jeg tipper dere er kvitt huset / leiligheten deres i løpet av noen få dager. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...