Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Det kom mye færre folk enn megler hadde trodd, men av de 5 som kom skrev alle seg på listen hvertfall. Nå er jeg så sykt spent på om det blir noen budrunde i morgen! Tror ikke jeg får sove i natt gitt! Slitsomt å holde visning og være 38 uker på vei Mannen har heldigvis stått på som en helt mtp vasking og sånt! Puh, måtte bare få ut litt spenning Nå skal jeg legge meg på sofaen og kose meg med en kopp kaffe Her blir jeg nok liggende resten av dagen, hehe.... Anonymous poster hash: 3b5d3...169
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Det er ikke bestandig mengden folk på visning som gjelder vet du. kanskje mange har kommet hjem fra ferie i helgen, å har ikke helt fått med seg ting enda. Så får håpe dere skal ha en visning til da når Norge er på bena igjen etter feriemodus. Anonymous poster hash: 2936a...4be
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Det er ikke bestandig mengden folk på visning som gjelder vet du. kanskje mange har kommet hjem fra ferie i helgen, å har ikke helt fått med seg ting enda. Så får håpe dere skal ha en visning til da når Norge er på bena igjen etter feriemodus. Anonymous poster hash: 2936a...4be Vi skal bare ha en visning faktisk... Så hvis alle er i feriemodus (eller starte på skolen i morgen - modus) så er jo det dumt.. Megleren prøver ut en ny taktikk i forhold til visninger. Men i verste fall får vi bare sette opp en ny visning eller legge ut leiligheten på nytt om noen uker. Har ikke lyst til å selge under takst hvertfall Men det hele er så nervepirrende! Første gang vi selger en bolig Anonymous poster hash: 3b5d3...169
Poetika med K Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Det ordner seg nok, du trenger ikke mer enn to som er interessert for å få til en skikkelig budrunde. Dere har allerede fem, jeg tipper dere er kvitt huset / leiligheten deres i løpet av noen få dager. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå