Gå til innhold

Tynn med tredemølle....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg drittlei av og føle meg som en klump.

Er ikke tykk i andres øyne, men jeg føler meg tykk selv.

Er 168 høy, bruker 38 i klær og veier 65-67 ett sted.

Jeg vet at jeg ikke er ei slegge, men jeg vil ha tynn mage igjen, jeg vil kunne gå med en singlet og se sexy ut med det, uten at jeg må ha en vid topp oppå der igjen!

Kjøpt meg en tredemølle nettop for jeg vet det er fettforbrennende. Noen som har en og har tatt av noen kilo med kun tredemølle?

Anonymous poster hash: c4eee...3f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg følte meg så fin som bare det når jeg veide 65-67 kg, og så og si lik høyde. 1 cm i skilnad :)

Anonymous poster hash: 1c4a7...19f
Skrevet

Oh yes... Jeg pleier å løpe ganske mye og blir ganske tynn av det. Det beste man kan gjøre for å forbrenne!

Anonymous poster hash: 710bc...097
Skrevet

For meg holder det med en halv time 3-4 ganger i uken forresten.

Skrevet

Men du må selvfølgelig huske å passe litt på kostholdet også. Kutt ned/ut hvetemel, brød, pasta, poteter, osv. Spis mer proteiner og salat og mindre sukker. trenger ikke noe diet eller være helt fanatisk. 

Skrevet

Takk for svar:-) gleder meg til den kommer på døra, da er det bare og begynne og løpe!:-D

Skrevet

Løping er supert.

Selv synes jeg det er utrolig mye lettere å motivere seg for en løpetur ute i skogen, fjelltur etc enn på en tredemølle. Men om du ikke har muligheten til å komme deg ut på samme måte er jo dette det nest beste.

Dessuten ville jeg nok vridd fokuset fra å bli tynn, til å bli trent og i god form :-)

Skrevet

Jeg liker ikke så godt og løpe ute.. Syns det er lettere og trene hjemme, for da kan man aldri skylde på vær, glatt føre osv osv:)

Ja, det er ikke kun for og bli tynn. Men mest det. Men trenger absolutt en bedre kondis også. Ja takk begge deler:) Vil ned til 58-60 kilo,noe som kler meg og min kropp godt. 56 og nedover blir for tynt igjen.

Skrevet

Takk for svar:-) gleder meg til den kommer på døra, da er det bare og begynne og løpe!:-D

Jeg har også lyst på. Kan jeg spørre hvilken du har kjøpt og hvor du skal ha den. En av grunnene til at jeg er usikker på om jeg skal kjøpe tredemølle er at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvor jeg skal plassere den.

Anonymous poster hash: 1383f...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...