Gå til innhold

Tips til bil med 3 tette små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Vi må bytte ene bilen til tredjemann kommer, for vi må ha plass til 3 bakovervendte barnestoler i baksetet. Alder blir da 3 år, 1 1/2 år og 0 år.

Noen som har tips om biler som har plass til dette? :)
Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet en familie som kjøpte en peugeot for å ha tre bakovervendte barnestoler bak. Husker ikke modellen, men kan sjekke det.

Skrevet

Ford S-Max er vel en av modellene med mest romslig plass i baksetet.

Skrevet

Det er Ford S-Max som vi har hørt oftest nevnt i denne sammenhengen, kunne tenke meg å ha 2-3 muligheter å sjekke ut. Får ta oss en tur å sjekke ut denne Forden :)

Skrevet

Skoda superb stasjonsvogn. Markedes største baksete, og bagasjerom.

Skrevet

Vi har Ford S-max, og det er plass til 3 bakovervendte bilstoler i den. Hærlig bil forresten:)

Skrevet

Har caravelle 9 seter. Kjøpte den da vi fikk nr tre. Venter nå nr fire. God plass til vogn, utstyr, barn+++

Skrevet

Ford S-max. Veldig fornøgd. Har hatt mange bilar, og dette er den beste mtp barn og plass. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har en Subaru Outback, den har veldig god plass både i baksetet, bagasjerommet og foran.  

Skrevet

Det er tre biler som nevnes i denne kategorien av biler: Ford S-max, Peugeot 5008 og Citroen C4 Grand Picasso. Der sistnevnte er den eneste (tror jeg), ned 3 isofixfester bak. Er også den billigste. De er omtrent like store alle tre. Jeg ville nok testet barnesetene i bilen før dere kjøper. Særlig om dere har seter fra før. Det er trangt uansett, men enkelte seter er breiere enn andre.

Skrevet

VW Sharan har vi, utmerket til tre barneseter!

Skrevet

Vi har S-Max og er veldig fornøyd med den :) Har tre barn på 8, 4 og 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...