Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Kommer ikke på noe bra å si. Anonymous poster hash: be3e0...dad
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Sett opp en liste over ulike kvaliteter og forsøk å definer deg selv ut fra disse...? Jeg vet ikke, lurer egentlig på det samme selv. Tålmodig/utålmodig Lett å stresse/ tåler mye stress jobber best under press nøyaktig best på helhet eller detaljer Omgjengelig/ sjenert Pratsom/ stille flere forslag til kvaliteter, gode og negative? Anonymous poster hash: 9fb4e...eb9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Det er jo litt vanskelig å komme med tips om positive og negative sider til noen man aldri har møtt? Kan du ike spørre om hjelp hos noen som kjenner deg? Det eneste rådet jeg har: ikke kom med negative sider som egentlig er fordekte positive sider, som for eksempel: " Jeg har en tendens til å gå litt vel mye opp i jobben min og går ikke fra kontoret før oppgaven er gjort. Det er jo litt negativt for familielivet" Anonymous poster hash: 37dc6...5c3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Spør noen du kjenner deg eller tenk litt etter selv. Dette er ikke et tullespørsmål men noe som skal gjøre intervjueren kjent med deg - dette kan du ikke få "tips" til på et anonymforum..! Anonymous poster hash: 2a910...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå