Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg har akkurat opplevd en tidlig sa. Og etter å ha blødd i 3,5 uke ser det endelig ut til å gi seg, og den siste graviditetstesten jeg tok var bare svak svak positiv.. Så jeg lurer på: Hvor lenge etter blødningen sluttet/negativ graviditetstest fikk dere igjen EL? Hvor lenge etter blødningen begynte dere evt å ta EL tester? Jeg er veldig klar for å prøve på nytt! Anonymous poster hash: 42637...ee0
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 I følge legen bør man iallefall vente med å prøve igjen til man har hatt en menstruasjon. Anonymous poster hash: 11a61...ed2
Vaskekost Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Jeg har hørt og lest litt forskjellig der.. Noen blir anbefalt å vente en menstruasjon, mens noen leger sier at det er bare å prøve og at man ikke blir gravid før kroppen er klar for det. Legen min sa vi skulle gjøre det vi følte var best, og i og med jeg føler meg psykisk og fysisk klar for det velger vi og prøve med en gang
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Jeg fikk ett "fullt svangerskap" før eggløsningen igjen var på plass. Måtte ha utskrapning ved 12 uker Anonymous poster hash: 74395...3a8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Etter første sa ble jeg gravid igjen før neste mens (hadde dermed eggløsning med en gang), etter andre sa gikk det to mnd før mens, og jeg ble gravid etter 4 mnd (så eggløsning etter 2 mnd). Blødde i 1-2 uker hver gang. Legene forklarte at det er lurt å vente til etter første mens, hvorfor husker jeg ikke lenger. Det SAene jeg hadde fortløpende hadde ingenting å gjøre med hverandre, da det ble oppdaget hvorfor jeg mistet ved en tilfeldighet på ul, da jeg gikk gravid med arvingen, som nå er 2,5 år. Lykke til med prøvingen! Gjør det du kjenner at kroppen din er klar for . Anonymous poster hash: 729b5...fb7
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Jeg tok aldri noen test etter spontanabort, men spontanaborten skjedde ikke helt i starten på svangerskapet så jeg fikk UL og sett at alt var ute. Mensen var tilbake like etterpå (gikk maks 1 mnd)men hadde litt kraftigere blødninger. Legen sa at mensen kom mest sannsynlig like fort tilbake igjen. Og som sagt så gjorde den jo det Anonymous poster hash: 65d0b...b9a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 De fleste leger later til å mene at man har større sjanse for å miste igjen om man ikke har en eller flere mensrunder innen man starter igjen. Dette fordi livmoren må få rense seg og så bygge seg opp igjen. Anonymous poster hash: 5a862...011
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Jeg er gravid igjen uten å ha fått tilbake mens etter MA. Er redd for å miste igjen, men følte meg absolutt klar fysisk og psykisk. På Ullevål sa de at det ikke var noe galt i å prøve igjen med det samme. Skal sies at jeg bare blødde en snau uke og det hele forløp mere som en vanlig mens. Krysser alt jeg har for at det går denne gangen...lykke til du også. Anonymous poster hash: 05ed6...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå