Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Føler mannen ikke bryr seg:( jeg har hatt en tøff periode med en jobb jeg ikke trives i og som gjør meg kjempe stresset og sliten. Oppi dette har jeg fulgt opp innkjøring i bhg for minsten, og oppstart på SFO på førsteklassingen. Mannen har lang reisevei til jobb så nesten alt har falt på meg. Jeg sa til mannen her om dagen at jeg er så sliten at jeg gråt i bilen på vei til jobb. Mannen svarer ikke en gang, begynner å snakke om noe helt annet? I helgen er han bortreist, og har ikke gitt lyd fra seg hele helgen. Han har ikke en gang svart på sms jeg sendte i går.. Føler meg så lite verdsatt og alene:( Anonymous poster hash: ca2ac...3d6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg vil virkelig anbefale terapi på fvk! Situasjonen deres minner om vår, og vi har fått så god hjelp til å forstå hverandre, se hverandre og å finne igjen respekten. Allerede etter en time snudde ting for oss! Lykke til, det er så tøft når ting er vanskelig Anonymous poster hash: 350f7...96a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Ja, det er sånn ca hvordan vi har det. Jeg svarer heller ikke han lengre. Anonymous poster hash: 75b1f...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå