Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter oul på onsdag har jeg bare blitt sinnsykt utålmodig etter å møte gutten i magen !!

Virker som en evighet frem til termindato 4. Januar ......

Ikke er jeg verdens mest tålmodige person heller så den siste halvdelen av svangerskapet tror jeg blir laaaaaangt : )))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073270-kan-ikke-januar-bare-komme-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

åjaaa, så enig! Vårt første mål er å komme forbi veke 24, sidan det vår då me mista i fjor. Men kjenner ein del liv nå, så det er kjekt. Ikkja akkurat spark, men bobler.

Hvorfor mistet du så sent? :/ må ha vært utrolig vanskelig!

Anonymous poster hash: 4ec9c...13a

fekk svangerskapsforgiftning, sannsynligvis blodpropp eller noko i morkaka, slik at lillegutten ikkje fekk nok næring og det var lite fostervatn. Var heilt grusomt, men me prøver igjen.

Huff, høres forferdelig ut. Du får trøste deg med at det er sjeldent å miste så sent selvom det nok er vanskelig. Går nok kjempe fint denne gangen, masse lykke til!! :)

Anonymous poster hash: 4ec9c...13a

Jah syns jeg har vært gravid i en eeeevighet allerede :) tia går nok ikke fortere når jeg skal gå hjemme resten av høsten.. men nå har jeg ikke fått begynt skikkelig på babyhandlingen enda så har jo nok å gjør utover høsten, men gleder meg masse til lille jenta kommer.. :-)

Tiden går saaaakte....

Jeg er bare 24 uker på vei, men føler jeg burde vært langt inn i 3. Trimester.

Normalt sett synes jeg jo tiden går aaaaalt for fort ;)

Burde egentlig glede meg over at tiden for en gangs skyld ikke raser av gårde.

Har vært lengste sommeren på lenge ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...