Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 flotte bryster! Ekte eller ikke? Anonymous poster hash: 4ed6f...6f9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Garantert ekte. Kjenner mannen Anonymous poster hash: 4ed6f...6f9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Enig!, de er så faste og flotte. hun er nok bare en naturlig tynn kvinne med flotte former heldig! Anonymous poster hash: 4ed6f...6f9
Light of my life Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Det var da volsomt til interesse for Camilla her om dagen da....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Tok ikke hun silikon her for noen år siden?? Eller var det kanskje hun mossing dama... Anonymous poster hash: 439c0...747
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Det er silikone! Anonymous poster hash: fbd19...f6f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Fantastisk! Tre innlegg m samme anonymkode. Så her sitter altså Kamilla kvarsvik og fører en samtale med seg selv om puppene sine. Hjelpes, så pinlig. Anonymous poster hash: cf148...2a4
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 hun har sillikon skrevet et innlegg om det på bloggen også.
Prøverpåentil Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 Haha. Samme person som har skrevet de tre første innleggene her ja:p
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 Haha. Samme person som har skrevet de tre første innleggene her ja:p Sikkert Camilla, kanskje bloggen går litt trått for tiden?
Kanutten83 Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Hehe, alltid like gøy når det skjer Men forøvrig skrev hun et innlegg for en tid eller år tilbake (husker ikke helt) om at hun tok silikon og hvorfor Og jeg skjønner grunnen, om ikke mine pupper kommer seg etter denne ammerunden så er det stor sjanse for at jeg fyller inn det manglende volumet også
Bustetroll Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 På det eneste bildet jeg ser puppene hennes (gjennom en trang genser), ser det jo ut som om puppene er langt nede på magen.Men men, kanskje de er fine. De veier kanskje litt opp mot den grusomme personligheten hennes. (etter hva hun selv har vist av seg selv på tv)
Hot Midget ! Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 Jeg tror ikke det er Camilla som gjemmer seg bak de tre første innleggene. Jeg tenker det er ei med store fritidsproblemer som vil få oss til og TRO det er Camilla. Nettop for og sette henne i ett dårlig lys. Jeg tviler på at Camilla bruker noe av sin tid her inne! Hun har ett liv, hun har nok og henge fingrene sine i. Herregud, la henne være i fred! Signerer sjeldent med nick, men gjør det nå for at dere ikke skal hyle ut at dette er Camilla!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. august 2013 #15 Skrevet 18. august 2013 Jeg tror ikke det er Camilla som gjemmer seg bak de tre første innleggene. Jeg tenker det er ei med store fritidsproblemer som vil få oss til og TRO det er Camilla. Nettop for og sette henne i ett dårlig lys. Jeg tviler på at Camilla bruker noe av sin tid her inne! Hun har ett liv, hun har nok og henge fingrene sine i. Herregud, la henne være i fred! Signerer sjeldent med nick, men gjør det nå for at dere ikke skal hyle ut at dette er Camilla! Du kan jo like godt være Camilka om du signerer med nick!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå