Gjest Ziva Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg virkelig hater alt som følger med. Ukontrollerte blødninger. Hetetokter fra helvete. Humørsvingninger. Tørke verre en Sahara. Og kløe, jeg ser ikke ut på ene leggen. Skikkelig møkkadag i dag.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Liker ikke! Alt vi kvinner skal igjennom... Mannfolka slipper unna med militærtjeneste, skjeggvekst og midlertidig galskap ved 40 årene.... Vi må gjennom mensen og alt som kommer med der HVER måned frem til overgangsalderen med alt den bringer med seg, hårfjerning osv... All min sympati sendes med håp om at dagen i dag er litt lysere
Gjest Anybody Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 All symp til deg kjære! Kjenner jeg gleder meg nå ja...
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Håper dagen i dag er snillere med deg... Siden jeg har mensen og det noe så inni helvete også må jeg faktisk LIKEVEL si at jeg gleder meg til overgangen, eller egt altså til den er over...
Gjest Ziva Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Skal bli godt når det hele er over. Og det hjelper med gode ord fra en herlig venn. Man kan finne mye bra på nettet
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Uff, et aaaner meg hva jeg har i vente etter en sommer med blødninger i hytt og pine. I tillegg har jeg vel også hatt et par "ut-av-lufta" hetetokter som ikke uten videre kan forklares med varm sommer. Måtte overgangen bli kort for deg!!!
Cat.68 Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 All min sympati til deg, vet akkurat hva du snakker om, galskapen har begynt her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå