Gå til innhold

Jeg reiser til Alcudia i morgen, har noen et tips til spisested?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og eventuelt andre ting å gjøre med barn der? Har barn i alderen 4-9 år.

Anonymous poster hash: 33cc0...e0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der i juli med 2 jenter på 4 og 8 år. Anbefaler å dra en tur til marineland i palma. Vi leide bil, og kjørte selv, men er bussturer dit man også kan være med på. Hvor skal dere bo? Vi bodde på paraiso de alcudia, spiste mye på restauranten rett uttafor hovedinngangen, tror den heter noe med nationale ett eller annet :) mye god biff på ola's også :)

Skrevet

Ola's har en fantastisk pepperbiff og kjempe bra barnemeny :) Fiskepinnene til barn er forma som fisker og stjerner osv :P

Skrevet

Vi bodde også på paraiso de alcudia, spiste en del på Roma pga jeg har cøliaki og der var de så flinke å tilrettelegge :)

Skrevet

Portobello har ikke god mat! Fikk frossenpizza og frossenlasagne. Ungen ville heller ikke ha maten der.

Ikke la deg påvirke til å spise der pga hun gamle dama som huker tak i dere og fordi eieren er fra Stavanger

Skrevet

Heter det ikke portofino? Kan være litt innpåslitne innkastere enkelte steder, men di fleste godtar nei med et høflig svar :)

Skrevet

Vi bodde også på paraiso de alcudia, spiste en del på Roma pga jeg har cøliaki og der var de så flinke å tilrettelegge :)

når var dere der? :)
Skrevet

Heter det ikke portofino? Kan være litt innpåslitne innkastere enkelte steder, men di fleste godtar nei med et høflig svar :)

Jo, Portofino var riktig navn :P

Skrevet

når var dere der? :)

Vi var der 17. mai i år ;) 

Skrevet

Sa Romana.

En fantastisk restaurant både for barn og voksne.

Ligger litt utfor bykjernen så det beste er å ta taxi dit. (Koster lite)

Utrolig god mat og drikke og en service som er fantastisk.

Stort inngjerdet lekeområde for ungene med hoppeslott, lekestativ og gårdsdyr de kunne boltre deg på.

Søk opp på nettet så ser du bilder og kommentarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...