Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Og eventuelt andre ting å gjøre med barn der? Har barn i alderen 4-9 år. Anonymous poster hash: 33cc0...e0d
muttismei Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Vi var der i juli med 2 jenter på 4 og 8 år. Anbefaler å dra en tur til marineland i palma. Vi leide bil, og kjørte selv, men er bussturer dit man også kan være med på. Hvor skal dere bo? Vi bodde på paraiso de alcudia, spiste mye på restauranten rett uttafor hovedinngangen, tror den heter noe med nationale ett eller annet mye god biff på ola's også
Gjest Lagå Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Ola's har en fantastisk pepperbiff og kjempe bra barnemeny Fiskepinnene til barn er forma som fisker og stjerner osv
Gulljnta Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Vi bodde også på paraiso de alcudia, spiste en del på Roma pga jeg har cøliaki og der var de så flinke å tilrettelegge
Gjest Lagå Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Portobello har ikke god mat! Fikk frossenpizza og frossenlasagne. Ungen ville heller ikke ha maten der. Ikke la deg påvirke til å spise der pga hun gamle dama som huker tak i dere og fordi eieren er fra Stavanger
muttismei Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Heter det ikke portofino? Kan være litt innpåslitne innkastere enkelte steder, men di fleste godtar nei med et høflig svar
muttismei Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Vi bodde også på paraiso de alcudia, spiste en del på Roma pga jeg har cøliaki og der var de så flinke å tilrettelegge Vi bodde også på paraiso de alcudia, spiste en del på Roma pga jeg har cøliaki og der var de så flinke å tilrettelegge når var dere der?
Gjest Lagå Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Heter det ikke portofino? Kan være litt innpåslitne innkastere enkelte steder, men di fleste godtar nei med et høflig svar Jo, Portofino var riktig navn
Gulljnta Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Vi bodde også på paraiso de alcudia, spiste en del på Roma pga jeg har cøliaki og der var de så flinke å tilrettelegge Vi bodde også på paraiso de alcudia, spiste en del på Roma pga jeg har cøliaki og der var de så flinke å tilrettelegge når var dere der? Vi var der 17. mai i år
MammaMia xxx Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Sa Romana. En fantastisk restaurant både for barn og voksne. Ligger litt utfor bykjernen så det beste er å ta taxi dit. (Koster lite) Utrolig god mat og drikke og en service som er fantastisk. Stort inngjerdet lekeområde for ungene med hoppeslott, lekestativ og gårdsdyr de kunne boltre deg på. Søk opp på nettet så ser du bilder og kommentarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå