Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Sliter sånn med at jeg er morgengretten. Må av og til beherske meg skikkelig når 4 åringen kommer å maser på meg om å stå opp i helgene. Har vært slik hele livet.. Spesielt om jeg blir vekket til "kaos".. Anonymous poster hash: b8aa8...fb3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Ingen andre? Anonymous poster hash: b8aa8...fb3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Jo jeg er ekstremt morgen gretten. Går ikke over før kl er 10- 11 tiden. Kjenner inni meg det koooker hver gang 4 åringen våkner og vekker meg kl 6. Anonymous poster hash: cc0cc...74d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Tror ikke det er uvanlig. Jeg er også sånn...men jeg gir beskjed om at "mamma trenger litt tid for å stå opp". Jeg forklarte han at mamma trenger litt lengre tid før mamma kan snakke og være "vanlig" fordi mamma føler seg så trøtt om morgen. Jeg står opp med engang, men trenger tid til å kunne være sosial... ikke stolt av det. Anonymous poster hash: 52848...176
1-2-3 <3 Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Tror ikke det er uvanlig. Jeg er også sånn...men jeg gir beskjed om at "mamma trenger litt tid for å stå opp". Jeg forklarte han at mamma trenger litt lengre tid før mamma kan snakke og være "vanlig" fordi mamma føler seg så trøtt om morgen. Jeg står opp med engang, men trenger tid til å kunne være sosial... ikke stolt av det. Anonymous poster hash: 52848...176 Samme her Mamma må få drikke kaffe først:)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Jeg er også det i utgangspunktet, men etter at jeg fikk barn har jeg også blitt en veldig god skuespiller. Tar på meg mitt bredeste glis selv om jeg knurrer innvendig. Men det kom noen gloser når mini begynte å turne i senga kl 5 inatt..
B-gjengen Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 JA, jeg er en skikkelig hufse om morran. Prøver å ikke vise det til resten av huset,men de merker det nok:-P I dag var jeg ingen solskinnsbolle. Bikkja våkna 5, 3 åring en litt over 6 . Heldigvis våkna ikke nevøen min før 8, så da var jeg ganske våken og blid igjen( med x antall kaffekopper innabords) :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Her er vi et hus fullt av gretne. Så morningene her er ganske rolige.. folk som beveger seg rundt uten å snakke eller komme i kontakt med andre.
Ennai Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Vi er flere som er morgengretne:-p jeg har ikke sjans til å komme meg ut av senga før 8 i helgene så løsningen her ble å få i en liten tv med dvd-spiller:-p da sitter guttungen i storsenga å ser på "lillebarne-tv" mens mor ligger å prøver å våkne(les slumrer) ;-p når vi da står opp er guttungen litt smålei, men mor er blid og fornøyd;-)
☆☆☆ Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 Er morgongretten, derfor byrjar ikkje dagen tidleg hjå oss. Før 7 er det uaktuelt å stå opp om eg ikkje skal på jobb, prøvar å strekke det til 8 også. I ferien var det kl 9, noko som var veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå