Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Begynte med fast føde ved 4 mnd. Han er nå 5 mnd og oppe i 2 måltid pr dag pluss pupp. Han maser masse. Får pupp med maks (!!) 2 timers mellomrom pluss grøt, middag og vann. Bør jeg øke til enda et måltid eller er han for liten? Han sutrer mye, men er storfornøyd hver gang han har fått mat. Sånn går dagen... Sutring, mat, fornøyd 1-2 timer, sutring, mat, fornøyd 1 time, sutring, mat, fornøyd 1,5 time... Joda, han sover jo også Anonymous poster hash: 138d9...ac1
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Er du sikker på at du har nok næring i melka? At det kanskje er derfor han er mye sulten Anonymous poster hash: 2d16d...60a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Det er vel bare å prøve? Min var oppe i 4 måltider da han var 5mnd. Begynner han å bli unormalt urolig, eller få problemer med avføring kan man "ta et steg tilbake", å gi mere melk og mindre mat i en periode. Anonymous poster hash: 2db1d...505
Light of my life Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Er han sulten er det jo bare å øke antall måltider, posjoner, eller innholdet i det du serverer. Feks kan du blande grøt med most avokado og/eller banan, noe som gjør grøten både mer smakfull og mer næringsrik. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Er du sikker på at du har nok næring i melka? At det kanskje er derfor han er mye sulten Anonymous poster hash: 2d16d...60a Har mye melk, men nok næring ? Hvordan vet jeg det? Jeg spiser ofte, sunt og variert ikke på slankern. Det er vel det viktigste for melka ? Anonymous poster hash: 138d9...ac1
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Takk for tips Joda, skjønner jo at man øker matmengden hvis babyen er sulten men han er bare 5 mnd, og ifølge hs skal de ikke ha fast føde før 6 mnd hvis jeg fullammer. Det gav jeg blaffen i da han var sulten, og han ble mye mer fornøyd da han fikk fast føde. Ville bare høre om det var for tidlig med 3 måltid. Eller som dere nevner, øke næringsinnholdet i de to måltidene han får. Anonymous poster hash: 138d9...ac1
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 gi et måltid til Anonymous poster hash: 4bc52...7d4
Siamese Hellhound Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Min baby blir også sutrete etter en time/halvannen, men det er fordi han er trøtt. Det er ikke derfor han klager, da?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Min baby blir også sutrete etter en time/halvannen, men det er fordi han er trøtt. Det er ikke derfor han klager, da? Nei dessverre Anonymous poster hash: 138d9...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå