Gå til innhold

Når dere handler klær til barna deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier dere å stor handle eller bare et og et plagg? Her er det ofte et og et plagg, men nå tenker jeg at det blir litt. Har vokst ut av både gensre og bukser.

Anonymous poster hash: 48b96...819
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer etter hva som trengs.

Anonymous poster hash: 7d8a3...f7c

Skrevet

Går gjennom klærne deres hver 3 mnd og lager liste på hva de trenger.

Utenom det så handler jeg endel crossplaying utstyr til eldstejenta når jeg finner noe jeg vet hun vil like, pakker det inn og gir det presanger til henne til jul/gebursdag.

Vi er flinke til å lappe klær og sy om, er og flink til å strikke til de.

Anonymous poster hash: aff19...e10

Skrevet

Går gjennom klærne deres hver 3 mnd og lager liste på hva de trenger.

Utenom det så handler jeg endel crossplaying utstyr til eldstejenta når jeg finner noe jeg vet hun vil like, pakker det inn og gir det presanger til henne til jul/gebursdag.

Vi er flinke til å lappe klær og sy om, er og flink til å strikke til de.Anonymous poster hash: aff19...e10

Hva i alle dager er crossplaying?? :-)

Skrevet

i løpet av sommeren har jeg kjøpt litt nå og da.. men før vinteren blir det storhandlet, trenger mye på en gang, sko, dress, ulltøy, lue, votter.. i år må han bytte ut nesten alle andre klær også for han har strukket seg litt. :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det handles inn jamt og trutt.

Det er ikke et problem med for lite klær, for å si det sånt :P

Men 'kjedelige' basisplagg som underklær, sokker og votter blir ofte kjøpt inn i stort.

Skrevet

Kjøper klær hele tiden, så det flyter over med klær. Finner klær med lapper på som henne er vokst ut av og...

Skrevet

Kjøper det meste brukt, så der går nok storhandlingen. 

Men ting som undertøy kjøper jeg utenom (hun bruker fortsatt bleie her i hus, men en kjøper ikke arvede truser..).

Evnt om jeg kun trenger et par regnvotter eller et par ullsokker handler jeg det. Men prøver å bruke kjøp og salg-sidene på Facebook. Billig er det i alle fall. 150,- for en bærepose med tøy er ikke vanlig å kunne få ut fra en butikk ;) 

Sparer litt penger på det så jeg kan kjøpe det viktigste utstyret nytt (som f.eks bilsete o.l.)

Anonymous poster hash: 30ab3...186
Skrevet

Kjøper kun når de trenger det, er litt nøye med å finne klær jeg synes er fine til de, handler ikke bare for å handle...

Anonymous poster hash: 88bd5...047
Skrevet

Her kjøres det stor handel på klær som brukes av ungene våres støtt og stadig f.eks bukser, genser, strømpebukser, undertøy, sokker osv. på salg, siden begge to går fortsatt på barnehagen. Mye slitasje og skift i ett...

Anonymous poster hash: 8c9ee...db5

Skrevet

Her handles det litt og litt, handler mye klær på salg når jeg finner. og kjøper klær ofte i en str større enn hun bruker. Så når hun vokser og må opp en størrelse, må jeg ikke ut å kjøpe alt ;)

Anonymous poster hash: 2de94...1c8

Skrevet

pleier dere å stor handle eller bare et og et plagg? Her er det ofte et og et plagg, men nå tenker jeg at det blir litt. Har vokst ut av både gensre og bukser.

GUD for en spennende tråd!

Jeg sitter i spenning og venter på neste svar! Hva vil det blir??????  :blink:

Godt det er søndag og jeg har fri fra jobb for denne tråden var uutholdelig givende!

Grattis med kvalifiseringen som dagens BIM(bo) !

Anonymous poster hash: 17149...d87

Gjest 5 andre
Skrevet

Godt det er søndag og jeg har fri fra jobb for denne tråden var uutholdelig givende!

Lag deg heller en tråd som opptar deg i stedet. Det er helt frivillig å engasjere seg i enkelte temaer. Hadde antagelig ikke blitt mye skriverier her inne, hvis det kun skal skrives om akkurat det du interesserer deg for.

Noen emner er viktige, andre totalt uviktige, men det er da ikke opp til deg å avgjøre. 

Skrevet

Jeg sitter i spenning og venter på neste svar! Hva vil det blir?????? :blink:

Det er jo faktisk en hel del som har svart på denne tråden, så noe interesse må den ha fattet.

Om du syns den var dønn kjedelig kan du vel la være både og lese den og svare på den.

Anonymous poster hash: fd0b0...6bd

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Kan jeg få spør hvorfor du gidder å bruke tiden din her inne når alle diskusjonene ifølge deg er helt hjernedøde?

Greit at vi som diskuterer dette i dine øyne er dumme bimboer (det har jeg faktisk aldri blitt kalt før), men hva gjør det deg da? Vi liker tross alt å være her vi...

Skrevet

Du er latterlig. Ingen som sier du må lese. Dette var dagens bimbo spør du meg. Har du ikke bedre ting å ta deg til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...