Gå til innhold

Eh...hvor mange ganger pr.dag bommelommer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1-2 ganger er virkelig ikke bra. Enten spiser dere ekstremt lite eller så mangler kosten fiber. Tykktarmskreft er en hissig kreftform, ville virkelig diskutert det med lege da det er helsemessig svært lite gunstig atcavføringen ligger i tarmene så lenge...

Anonymous poster hash: b2325...1c1

Om du hadde visst stort om dette så hadde du visst at avføring er svært individuelt og det er kun fare om man plutselig skifter mønster, eller føler seg uvel ved å ikke gå oftere. Mange ganger om dagen kan også være et faresignal, forstår du...

Jeg går 2-4 ganger i uken, alltid vært slik, spiser heller ikke kjøtt, så har allerede kuttet ned risken for tarmkreft på den måten.

Anonymous poster hash: 83a2f...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett en eller to ganger hver dag B) . 

Skrevet

1-2 ganger er virkelig ikke bra. Enten spiser dere ekstremt lite eller så mangler kosten fiber. Tykktarmskreft er en hissig kreftform, ville virkelig diskutert det med lege da det er helsemessig svært lite gunstig atcavføringen ligger i tarmene så lenge...Anonymous poster hash: b2325...1c1

Er ikke forskjell om jeg spiser lite eller mye, eller hvilken mat jeg trykker i meg.

Noen er bare sånn, legen min vet om det og regner med at han vet hva han gjør.

Høres ut som en slapp lege og naiv pasient.Anonymous poster hash: b2325...1c1

Da må alle legene jeg har gått til vært slappe iallfall siden jeg var en 7-8 år.

Livet er farlig det dreper en så så lenge jeg ikke har problemer med det så går det nok bra....

Har full skjekk inkl ultralyd av tarmene en gang i året så om det er noe så regner jeg med at jeg får beskjed :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...