Gå til innhold

Eh...hvor mange ganger pr.dag bommelommer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig intimt spørsmål jeg vet. Tenker om jeg er ofte i vei som må 2x pr.dag i gj.snitt. 3x i dag. Er visstnok høygravid men blir fort d utenom graviditet også.

Har en ømfintelig mage som holdes i sjakk av passelig med fiber, mye vann og holder meg unna div matvarer. Tåler f.eks grøt og gjærbakst dårlig. Samt rødt kjøtt. Må da enda oftere på do.

Føler jeg er oftere å bommelommer enn andre men vet ikke?

Anonymous poster hash: c9b6e...6a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, du er akkurat som meg.

Ikke uvanlig at jeg er både tre og fire ganger pr dag.

Hvis jeg ikke får kommet på do en dag så føler jeg meg ekstremt forstoppet.

Reagerer på hvetemel og sukker. Ikke noen allergier, men magen min er ikke venn med hvitt mel og søtsaker. Slått meg til ro med at det er sånn og legger opp kostholdet deretter.

Tror bare noen er mer ømfintlige enn andre.

Er ikke gravid, men var som jeg er nå i magen da jeg var det.

Anonymous poster hash: f9d12...498
Skrevet

Dagene er forskjellige. Enkelte dager kan være helt uten bommelom.

Anonymous poster hash: 41590...144
Skrevet

Minst en gang om dagen

Anonymous poster hash: 70a53...bc9

Skrevet

en gang om dagen.

Anonymous poster hash: 08970...2dc
Skrevet

En til to ganger pr uke når jeg ikke er gravid.

Gravid er det litt oftere .

Anonymous poster hash: 1dd8a...139

Skrevet

Aldri, det er alt for ekkelt....

Anonymous poster hash: 0c848...375
Skrevet

Før gravideteten en til to gang i uken :s nå en gang om dagen :-)

Rart det der, trodde det skulle bli enda skjeldenere når jeg ble gravid og gruet meg veldig, siden det er i minste laget til vanlig.

Skrevet

1 gang for dagen når jeg er gravid

1-2 ganger i uken når jeg ikke er gravid

Skrevet

Før gravideteten en til to gang i uken :s nå en gang om dagen :-)

Rart det der, trodde det skulle bli enda skjeldenere når jeg ble gravid og gruet meg veldig, siden det er i minste laget til vanlig.

Det går nok tilbake når du er ferdig med graviditeten, har iallfall alltid vært slik for meg og de venninnene mine som har lav rate på tarmtømmingene sine. :-)

Skrevet

1 gang for dagen når jeg er gravid

1-2 ganger i uken når jeg ikke er gravid

1 gang i uken høres ikke sunt ut. Spiser dere ingenting, eller har dere problemer med magen? Dere burde ta dette opp med legen, det øker risikoen av feks kreft i tykktarmen.

Anonymous poster hash: 971a8...d9b

Skrevet

1-2 ganger i uken. Har alltid vært slik, uansett hva jeg spiser eller ikke spiser,

Anonymous poster hash: 880e6...e41

Skrevet

1-2 ganger om dagen. Ah, det er digg å bæsje!!

Anonymous poster hash: 1fd81...fd8

Skrevet

1-2 ganger er virkelig ikke bra. Enten spiser dere ekstremt lite eller så mangler kosten fiber. Tykktarmskreft er en hissig kreftform, ville virkelig diskutert det med lege da det er helsemessig svært lite gunstig atcavføringen ligger i tarmene så lenge...

Anonymous poster hash: b2325...1c1

Skrevet

1-2 ganger er virkelig ikke bra. Enten spiser dere ekstremt lite eller så mangler kosten fiber. Tykktarmskreft er en hissig kreftform, ville virkelig diskutert det med lege da det er helsemessig svært lite gunstig atcavføringen ligger i tarmene så lenge...

1-2 ganger i uka altså

Skrevet

I gjennomsnitt en gang pr. dag.

Anonymous poster hash: 17db0...80f

Skrevet

Noen ganger i uken. 3 kanskje. Aldri hver dag. Om jeg er vekkreist blir det kanskje 1 gang i uken. Liker best min egen do :-)

Anonymous poster hash: 73667...4b9

Skrevet

Som oftest en gang om dagen, noen ganger kan det gå to dager imellom hvert bæsjebesøk på dassen

Anonymous poster hash: ef70e...32c

Skrevet

1-2 ganger er virkelig ikke bra. Enten spiser dere ekstremt lite eller så mangler kosten fiber. Tykktarmskreft er en hissig kreftform, ville virkelig diskutert det med lege da det er helsemessig svært lite gunstig atcavføringen ligger i tarmene så lenge...Anonymous poster hash: b2325...1c1

Er ikke forskjell om jeg spiser lite eller mye, eller hvilken mat jeg trykker i meg.

Noen er bare sånn, legen min vet om det og regner med at han vet hva han gjør.

Skrevet

4-5 ganger om dagen.

Anonymous poster hash: bd158...733

Skrevet

I snitt 2 ganger om dagen.

Høres vondt ut med 1-2 ganger i uken.

Skrevet

1-2 ganger er virkelig ikke bra. Enten spiser dere ekstremt lite eller så mangler kosten fiber. Tykktarmskreft er en hissig kreftform, ville virkelig diskutert det med lege da det er helsemessig svært lite gunstig atcavføringen ligger i tarmene så lenge...Anonymous poster hash: b2325...1c1

Er ikke forskjell om jeg spiser lite eller mye, eller hvilken mat jeg trykker i meg.

Høres ut som en slapp lege og naiv pasient.

Skrevet

Høres ut som en slapp lege og naiv pasient.Anonymous poster hash: b2325...1c1

Jeg tror 1-2 ganger per uke er like normalt som 1-2 ganger per dag. Jeg tilhører selv den første gruppen. Har vært slik hele livet 41 år), ingen grunn til å frykte verken tykktarmskreft eller andre ulumskheter.

Begriper ikke hva det er med folk som skal komme med slike skremmende påstander, om ting de overhodet ikke vet noe om.

Skrevet

Minst en gang pr dag, ofte både 2 og 3 :P

Skrevet

Kommer helt an på, noen ganger ikke i det hele tatt, men for det meste en til to ganger om dagen...

Anonymous poster hash: 7c29e...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...