Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 27 og føler samboeren ofte vil på byn i helgene. Ganske ofte . Og jeg synes det e så kjedelig på lørdagen når han e på byn og kommer hjem full på natten.. Det hender jeg har sagt at det e greit at han kan gå på byn, men så angrer eg like etterpå og da sier eg til han at jeg synes det e så dumt at han går ut så masse , og at det e trist at han har det behovet for å gå ut nesten hver lørdag. Og jeg griner og føler meg veldig hormonell og spør han om han kan være så snill å la være å gå ut. Men da nekter han og sier at "du sa jo ja" . Og går ut selvom eg står i tårer og spør han om å bli. Men så får eg så sykt dårlig samvittighet å, for jeg sa jo først ja.også trekker jeg det. Men føler det har vært veeeldig mange sånne hendelser på

Lørdager i svangerskapet hvor jeg sitter alene og gråter. Tanker?? Tips? Hva tenker dere? Jeg vet jeg høres ustabil ut, men er så trist at han velger å gå, selvom jeg e så lei meg :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst; du høres absolutt ikke ustabil ut.. Høres ut som en normal reaksjon spør du meg:)

Din kjære er sikkert en fantastisk flott mann MEN.. Jeg syns han oppfører seg ganske hensynsløs ovenfor deg her.. En ting er å gå ut en lørdag nå og da å ha det gøy men å gå ut hver eneste lørdag syns jeg er litt i overkant spesielt ned en gravid frue som sitter hjemme..

Det du forekempel kan prøve på er å si nøyaktig hva du føler om hele greia

Eller du kan foreslå at dere 2 sammen finner på noe i helgene hvis du er i form til det.. Kino, ut å spise, gå på besøk osv.. Eller at du de kveldene han stikker ut inviterer noen venninner å har en hyggelig kveld:)

Håper det hjalp litt hvertfall:) Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...