Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 ..og det passer dårlig sammen med å bo med en deprimert mann som ofte vil, men ikke vasker seg. Svettlukta er så inngrodd at en dusj ikke fjerner lukta. Og her sitter jeg, kveld ut og kveld inn. 4 år siden sex. Jeg et da for faen ung og viril, 31 år gammel. Lei av dildoen, lei av hånda, lei av dusjen. Å være utro er ikke et alternativ, men synes mulighetene byr seg litt for ofte, og det er utrolig vanskelig å si -nei takk, jeg er lykkelig gift. For det er ikke sant. Anonymous poster hash: 18d1c...e7b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Vet du, d e æ og!!!!! Men jeg har ingen mann :/ Anonymous poster hash: bedc9...8f5
mrCalvin Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Jeg er mann så jeg vet ikke om det er så lurt av meg å kommentere dette, men men ... Det er beundringsverdig å værne om ekteskapet ved å ikke være utro selv om du ikke har fått ekte vare på 4 år! Jeg tar av meg hatten for deg! Jeg har et forslag som kanskje funker. Sjekk ut hvor du finner en badstue hvor du og han kan være sammen. Ta med dere en såpe og skrubb av et eller annet slag (det finnes egne skrubbevotter for badstue) og sett i gang, skrubb hele kroppen. I en sånn setting er det i tillegg nærmest umulig å ikke ende opp med sex så det er verdt å legge litt energi i å finne egnet badstue Om dere sliter med at han er mye deprimert finnes det mye 'der ute' som kan hjelpe. Google og se hva du finner av gode råd, produkter, tenkemåter osv. Jeg er en del deprimert selv og går turer på fjellet for å lette på trykket, det hjelper virkelig godt. Men, hvis han er såpass deprimert at turer blir altfor slitsomt vil jeg anbefale legetime (men den er du vel kanskje lei av å høre ) Fortsett i alle fall med å spørre etter hjelp på nettet om ikke noe annet fungerer. Det er for jævlig om ekteskapet ryker, du virker snill med han. Det vil vel også gå sterkt inn på han ved et brudd og bare gjøre depresjonen hans verre. Medisiner er fint å bruke i rette situasjoner. Kanskje han er villig til å prøve det? Man skal verne om sine verdier. DU er den største verdien hans, og han din. Fint at du spør andre om hjelp fremfor å hoppe av uten å prøve. Jeg håper virkelig at dere finner ut av dette sammen, du og ikke minst han fortjener det! Masse lykke til Asle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå