Gå til innhold

HVOR ER HUSNØKLENE MINE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endevendt hele huset, bilen, garasjen og terassen, men de er sporløst borte. Klarer ikke å huske sist jeg hadde dem, men vet med sikkerhet at de ikke ble brukt da jeg skulle låse meg inn her hjemme. Var ganske sikker på at de lå i bilen, men det gjorde de ikke...

Hjelp!?

Anonymous poster hash: 3bcb3...18f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I jakken eller vesken :)

Anonymous poster hash: 86194...d88

Skrevet

De ligger hos morra di :)

Anonymous poster hash: 90589...cf3

Skrevet

I kjøleskapet

Anonymous poster hash: a6604...1a3

Skrevet

Haha, er på ferie hos henne nå, og regner med at de er i huset her en plass :P

Skrevet

Nå har jeg akkurat tømt sjekket hele kjøleskapet, men de var ikke der :(
Ikke i jakken eller veska heller. Blir så fortvilt, jeg MÅ ha dem imorgen pga jobb-nøkkelen også er på hanken!

Skrevet

Haha, er på ferie hos henne nå, og regner med at de er i huset her en plass :P

Der kan du se :D

Første jeg tenkte var at de lå på stuebordet, men kom frem til at det måtte være feil siden du hadde endevendt huset. Neste som kom var mamma ;)

Skrevet

Har endevendt hele huset, bilen, garasjen og terassen, men de er sporløst borte. Klarer ikke å huske sist jeg hadde dem, men vet med sikkerhet at de ikke ble brukt da jeg skulle låse meg inn her hjemme. Var ganske sikker på at de lå i bilen, men det gjorde de ikke...

Hjelp!?

Hvor er hjernen din er det jeg lurer mest på!

Anonymous poster hash: ab846...8a9

Skrevet

Hjelp!?

Hvor er hjernen din er det jeg lurer mest på!

Anonymous poster hash: ab846...8a9

Hva tenker du på?

Nå tenkte jeg vel mest på å få litt tips til hvor jeg burde lete, siden jeg føler jeg har lett over alt!

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hvis det er sånn at det er noen som ser bortkomne ting så hadde det vært i inderlig snilt om dere kan se etter lommeboka mi med det samme :)

Den har vært sporløst borte siden torsdag, og selv om det ikke hører sjeldenhetene til at jeg ikke har stålkontroll på den, så begynner jeg nå å mistenke at den virkelig er borte.

Så pliiiiis - hvis du aner hvor den kan være, vær grei å gi beskje da ❤

Skrevet

Ungen har lekt med dem. De ligger i hagen..busker med røde bær eller blomster i nærheten.

Anonymous poster hash: 384ed...fb2

Skrevet

Hvis det er sånn at det er noen som ser bortkomne ting så hadde det vært i inderlig snilt om dere kan se etter lommeboka mi med det samme :)

Den har vært sporløst borte siden torsdag, og selv om det ikke hører sjeldenhetene til at jeg ikke har stålkontroll på den, så begynner jeg nå å mistenke at den virkelig er borte.

Ligger i en barneveske/sekk/bag

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ligger i en barneveske/sekk/bag

Nope :( (men du fikk meg til å stå opp og sjekke selv om jeg alt har sett der :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...