Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Har endevendt hele huset, bilen, garasjen og terassen, men de er sporløst borte. Klarer ikke å huske sist jeg hadde dem, men vet med sikkerhet at de ikke ble brukt da jeg skulle låse meg inn her hjemme. Var ganske sikker på at de lå i bilen, men det gjorde de ikke...Hjelp!? Anonymous poster hash: 3bcb3...18f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 I jakken eller vesken Anonymous poster hash: 86194...d88
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 De ligger hos morra di Anonymous poster hash: 90589...cf3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 I kjøleskapet Anonymous poster hash: a6604...1a3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 De ligger hos morra di Anonymous poster hash: 90589...cf3 Haha, er på ferie hos henne nå, og regner med at de er i huset her en plass Anonymous poster hash: 3bcb3...18f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Nå har jeg akkurat tømt sjekket hele kjøleskapet, men de var ikke der Ikke i jakken eller veska heller. Blir så fortvilt, jeg MÅ ha dem imorgen pga jobb-nøkkelen også er på hanken! Anonymous poster hash: 3bcb3...18f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 De ligger hos morra di Anonymous poster hash: 90589...cf3 Haha, er på ferie hos henne nå, og regner med at de er i huset her en plass Anonymous poster hash: 3bcb3...18f Der kan du se Første jeg tenkte var at de lå på stuebordet, men kom frem til at det måtte være feil siden du hadde endevendt huset. Neste som kom var mamma Anonymous poster hash: 90589...cf3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Har endevendt hele huset, bilen, garasjen og terassen, men de er sporløst borte. Klarer ikke å huske sist jeg hadde dem, men vet med sikkerhet at de ikke ble brukt da jeg skulle låse meg inn her hjemme. Var ganske sikker på at de lå i bilen, men det gjorde de ikke... Hjelp!? Anonymous poster hash: 3bcb3...18f Hvor er hjernen din er det jeg lurer mest på! Anonymous poster hash: ab846...8a9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 Har endevendt hele huset, bilen, garasjen og terassen, men de er sporløst borte. Klarer ikke å huske sist jeg hadde dem, men vet med sikkerhet at de ikke ble brukt da jeg skulle låse meg inn her hjemme. Var ganske sikker på at de lå i bilen, men det gjorde de ikke... Hjelp!? Anonymous poster hash: 3bcb3...18f Hvor er hjernen din er det jeg lurer mest på! Anonymous poster hash: ab846...8a9 Hva tenker du på? Nå tenkte jeg vel mest på å få litt tips til hvor jeg burde lete, siden jeg føler jeg har lett over alt! Ha en fortsatt fin lørdagskveld Anonymous poster hash: 3bcb3...18f
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Hvis det er sånn at det er noen som ser bortkomne ting så hadde det vært i inderlig snilt om dere kan se etter lommeboka mi med det samme Den har vært sporløst borte siden torsdag, og selv om det ikke hører sjeldenhetene til at jeg ikke har stålkontroll på den, så begynner jeg nå å mistenke at den virkelig er borte. Så pliiiiis - hvis du aner hvor den kan være, vær grei å gi beskje da ❤
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #12 Skrevet 17. august 2013 Ungen har lekt med dem. De ligger i hagen..busker med røde bær eller blomster i nærheten. Anonymous poster hash: 384ed...fb2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #13 Skrevet 17. august 2013 Hvis det er sånn at det er noen som ser bortkomne ting så hadde det vært i inderlig snilt om dere kan se etter lommeboka mi med det samme Den har vært sporløst borte siden torsdag, og selv om det ikke hører sjeldenhetene til at jeg ikke har stålkontroll på den, så begynner jeg nå å mistenke at den virkelig er borte. Så pliiiiis - hvis du aner hvor den kan være, vær grei å gi beskje da ❤ Ligger i en barneveske/sekk/bag Anonymous poster hash: 384ed...fb2
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 17. august 2013 #14 Skrevet 17. august 2013 Hvis det er sånn at det er noen som ser bortkomne ting så hadde det vært i inderlig snilt om dere kan se etter lommeboka mi med det samme Den har vært sporløst borte siden torsdag, og selv om det ikke hører sjeldenhetene til at jeg ikke har stålkontroll på den, så begynner jeg nå å mistenke at den virkelig er borte. Så pliiiiis - hvis du aner hvor den kan være, vær grei å gi beskje da ❤ Ligger i en barneveske/sekk/bag Anonymous poster hash: 384ed...fb2 Nope (men du fikk meg til å stå opp og sjekke selv om jeg alt har sett der )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå