Gå til innhold

Stakkars sønnen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som klarte å knuse ene fingeren sin i døra i kveld :( Så nå er han og pappaen på legevakten hvor han har sydd 7 sting og venter på røntgen for å se om fingeren er brukket. Og jeg sitter her og venter på siste nytt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den er knust, er den vel garantert brukket?

Anonymous poster hash: 2de45...f52

Skrevet

Hvis den er knust, er den vel garantert brukket?

Anonymous poster hash: 2de45...f52

Jeg vet ikke. Det er mannen som sa den var knust. Jeg var ikke hjemme når det skjedde, måtte bare kaste meg inn i en taxi og dra hjem til minstemann mens en nabo passet på så de fikk dratt på legevakten.
Skrevet

Uff stakkars gutten din.

Jeg gjorde det selv da jeg var 4. Fikk heldigvis sydd fingeren på igjen, men ser litt rar ut den dag i dag. Og den fungerer neste normalt.

Har derfor helt angst når det gjelder barn og dører :(

God bedring til gutten din :)

Anonymous poster hash: fc52c...092
Skrevet

Uff stakkars gutten din.

Jeg gjorde det selv da jeg var 4. Fikk heldigvis sydd fingeren på igjen, men ser litt rar ut den dag i dag. Og den fungerer neste normalt.

Har derfor helt angst når det gjelder barn og dører :(

God bedring til gutten din :)

Anonymous poster hash: fc52c...092

Takk, heldigvis var det venstre pekefinger. Og han var mest opptatt av hva de kom til å si på skolen og om de kom til å le av han... (han starter i 1 klasse)

Skrevet

Huffameg, masse god bedring til sønnen din. 

Skrevet

Au!! Stakkars gutten din.

Gjest FinogFjong
Skrevet

Huff, stakkars liten, håper det går bra med han. 1.skoledag er spennende saker, så mange inntrykk, at om handa er i fatle, er det veldig fort glemt ;)

Skrevet

Auauau der gjorde gutten min da han var 3! Fingen såg helt knust ut, men det var heldigvis bare tuppen som var brukket. Sydde noen sting og gikk med bandasje en mnds tid. Nå er fingen helt fin, men han husker at han klemstret den, selv om det er 6 år siden.

Håper det ikke er brukket! Stakkars gutten din:( Du får dulle mye for han i morgen da!:)

Skrevet

Auauau der gjorde gutten min da han var 3! Fingen såg helt knust ut, men det var heldigvis bare tuppen som var brukket. Sydde noen sting og gikk med bandasje en mnds tid. Nå er fingen helt fin, men han husker at han klemstret den, selv om det er 6 år siden.

Håper det ikke er brukket! Stakkars gutten din:( Du får dulle mye for han i morgen da! :)

Den var brukket, men det var ett pent brudd. Negleroten var revet av, de sydde på neglen igjen men den kommer til å dette av og han kommer til å få en ny negl som også kommer til å falle av før han får enda en ny negl.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Oj oj oj!! Stakkars lille!! Du får trøste ham med at bandasjer og sånt ofte er «tøft blant gutta», og kanskje han kan score noen sympatipoeng hos jentene :P hvis de da ikke har lus da! :o:huh:

Skrevet

God bedring til modige gutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...