Gå til innhold

Hvordan vet man at man har funnet den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at man har funnet den rette?? 

Anonymous poster hash: e8830...b9d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

når man ikke lenger trenger å spørre det spørsmålet.. 

Anonymous poster hash: 28b4e...23d
Skrevet

Det var bare en visshet inni meg, og etter den dagen har jeg ikke vært i tvil et sekund. Han er Mennen med stor M for meg.

Anonymous poster hash: af0ca...c6f

Skrevet

Du bare vet det når det skjer.

Har vært i mange gode forhold før, men alltid har det vært en liten følelse i meg om at denne mannen ikke er mister right, men mister right now. Altså, passer meg bra der og da, men vet at det ikke blir oss for alltid.

Når en treffer den rette føles det helt ulikt alle andre en har vært med og alt faller på plass. Jeg hadde aldri trodd jeg kunne truffet noen som passer meg så perfekt som mannen min gjør. Men tror likevel det kan være flere der ute som er like perfekte for meg, er ikke sånn at jeg tror det bare fins en rett for hver av oss. Hadde i såfall blitt vanskelig å finne den ene da, med tanke på hvor mange mennesker vi er på jorden.

Anonymous poster hash: 5461d...fea

Skrevet

Når du treffer den du kan se deg gammel med

Den rette er ikke en du kan leve med men en du ikke kan leve foruten :-)

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde møtt ham. Jeg følte fra første øyeblikk at det var han. Jeg bare visste.

Aldri noensinne følt noe i nærheten, som å komme hjem. Han sa han følte det samme.

I dag avsluttet han forholdet, helt uten forvarsel.

Anonymous poster hash: d3320...03e
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde møtt ham. Jeg følte fra første øyeblikk at det var han. Jeg bare visste.Aldri noensinne følt noe i nærheten, som å komme hjem. Han sa han følte det samme. I dag avsluttet han forholdet, helt uten forvarsel.     Anonymous poster hash: d3320...03e

Husk at selv om han er rett for deg så er det ikke sikkert du er den rette for ham, dessverre...

Håper alt løser seg for deg og du finner din rette livspartner.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde møtt ham. Jeg følte fra første øyeblikk at det var han. Jeg bare visste.Aldri noensinne følt noe i nærheten, som å komme hjem. Han sa han følte det samme. I dag avsluttet han forholdet, helt uten forvarsel.     Anonymous poster hash: d3320...03e

Husk at selv om han er rett for deg så er det ikke sikkert du er den rette for ham, dessverre...

Håper alt løser seg for deg og du finner din rette livspartner.

Takk for det.

Men jeg har ikke lenger troen på det. Har aldri blitt annet enn såret, det koster for mye å jobbe seg opp igjen. Så jeg orker ikke prøve flere ganger.

Jeg elsket denne mannen. Kommer ikke til å stille meg i en så sårbar posisjon noensinne igjen.

Anonymous poster hash: d3320...03e

Skrevet

Hvordan vet dere egentlig det? Jeg elsker mannen min og kan ikke se for meg å leve med noen andre men jeg vet jo ikke om vi kommer til å leve sammen for alltid. Det er jo umulig å vite. Det finnes mange rette der ute og man kan jo håpe at man har funnet en av de som er villig til å ta de utfordringene som kommer og satse på forholdet like mye som du selv vil.

Anonymous poster hash: b2b09...013

Skrevet

Man vet når man vet. Da spør man seg ikke om det.

Men som en sier over her, selv om en mann er den rette for deg, er det ikke sikkert du er den rette for ham- og omvendt. Dessverre.

Det er bare når begge føler det samme at det kan vare.

Skrevet

Stor stor klem til deg. Du kunne umuleg vite at han skulle gå. Er grusomt å oppleva noko slikt. ein dag treff du ein ny, og kanskej vil du då sjå kva som gjer den nye til meir rett enn den forrige. Min mann er den 3. mannen eg har elska. Og når ein elsker er det absolutt, ein elsker med alt ein er, gav alt eg kunne d.t. Men likevel- set eg det på sida av det forholdet eg har no, så falmar det veldig. Eg elska dei forrige gongane, men den gjensidigheten og det inderlege venskapet, samt det å oppleva at menn ikkej er frå mars; å sleppa dei store uenighetane. Det er noko eget- p ået mykje høgare nivå. Eg har alltid høyrd at "kjærligheten er hardt arbeid" difor har eg alltid kjempa hardt for kjærluigheten. Og det har kosta- nokre gongar meir enn det har smaka. Med han som vart ektemannen min vart eg klar over at det er feil. Kjærligheten er ikkje hardt arbeid. kjærleiken er enkel og god og gjer godt.

Mannen din gjer deg ikkje godt no, eg har tru på at det finns ein rett for deg, og at du vil vite det og kjenna det når du treff han.

Hold ut, for all del, hold ut! Det kjem lysare dagar om ei stund! Anonymous poster hash: d1f71...0f3

Skrevet

Jeg er ikke sånn at jeg tror det finnes kun en person som er rett for en, men når man har funnet en man kan dele hverdagen med, holde sammen i opp-og nedturer, og trives sammen med, da har man kommet langt. Jeg for min del har funnet en som er veldig riktig for meg, og det er ingen andre som appellerer til meg. Så jeg kan jo si at jeg har funnet "den rette". Har hvert fall slått meg til ro, og har en lett og behagelig hverdag med min kjære og barna :-)

Skrevet

Jeg har funnet den rette, og hvordan jeg vet det?

Øyeblikket vi så hverandre i øyene første gang og jeg følte meg hjemme fra første stund.

Han er en fantastisk mann, på alle måter. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra og omvendt.

Det beste er at jeg vet han føler det likedan.. Vi får bare ikke nok av hverandre :)

Anonymous poster hash: 9e90e...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...