Gå til innhold

Er dette en positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt dilemma med meg selv, har tatt to slike tester, men en negativ urinprøve hos legen. Jeg er ikke mer enn 2+6 isåfall, min mens er uteblitt på sjette dagen nå. Hva mener dere? Er jeg bare alt for håpefull?

Anonymous poster hash: 7aa76...da7 post-42-0-35111200-1376768932_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 7aa76...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt dilemma med meg selv, har tatt to slike tester, men en negativ urinprøve hos legen. Jeg er ikke mer enn 2+6 isåfall, min mens er uteblitt på sjette dagen nå. Hva mener dere? Er jeg bare alt for håpefull?

Anonymous poster hash: 7aa76...da7 image.jpg

Den er positiv! Gratulerer :) og da er du 4+6 i tilfelle.

Anonymous poster hash: 4fc27...cec

Skrevet

Jeg har regnet fra unnfangelsen, og kom frem til 2+6 på babyverden. Så kjekt! Jeg håper virkelig det! :-)) legen mente den var positiv men den jeg tok på laben der ble negativ!

Skrevet

Er det du som har tatt medisinsk abort? Isåfall bør du kreve en ultralyd, for denne er positiv.

Hvis ikke, gratulerer. :)

Skrevet

Du er ikke 2+6, men 4+6. Må regne med de to ukene før eggløsning også.

Be laben på legekontoret om hcg blodprøve på feks mandag og onsdag. Da vil du få stigning om du er gravid.

Skrevet

Helt klar positiv! :)

Anonymous poster hash: f7a4a...da2

Skrevet

Jeg har ikke tatt medisinsk abort, vi har vært prøvere i mange år :-D har alle tegnene unntatt kvalmen sålangt! Jey da kan jeg plusse på to uker, det liker jeg :-)

Skrevet

Jeg har ikke tatt medisinsk abort, vi har vært prøvere i mange år :-D har alle tegnene unntatt kvalmen sålangt! Jey da kan jeg plusse på to uker, det liker jeg :-)

Denne ser da positiv ut! :) Og blei enda mer glad når jeg leser dere har vært prøvere i mange år! Gratulerer :) Håper jeg ogaå får se en sånn en en gang snart! :)

Anonymous poster hash: 82bec...48a

Skrevet

Den ser positiv ut. Min test så også slik ut i starten

Anonymous poster hash: bfd56...233
Skrevet

sånn så min ut 9dpo :) Gratulerer ;)

Anonymous poster hash: 60262...cfd
Skrevet

Jeg har ikke tatt medisinsk abort, vi har vært prøvere i mange år :-D har alle tegnene unntatt kvalmen sålangt! Jey da kan jeg plusse på to uker, det liker jeg :-) Anonymous poster hash: 7aa76...da7

Denne ser da positiv ut! :) Og blei enda mer glad når jeg leser dere har vært prøvere i mange år! Gratulerer :) Håper jeg ogaå får se en sånn en en gang snart! :)Anonymous poster hash: 82bec...48a

Dette var strålende nyheter for meg, vanskelig å tenke klart når testene ikke ville bli enig! Håper vesla skal få bli storesøster nå selv om aldersforskjellen vil tilsi to enebarn. Krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

du skal regne fra første dag i siste mens, så da er du evnt 4+6 eller noe..

Anonymous poster hash: 9f9c1...6b0
Skrevet

Jeg har ikke tatt medisinsk abort, vi har vært prøvere i mange år :-D har alle tegnene unntatt kvalmen sålangt! Jey da kan jeg plusse på to uker, det liker jeg :-) Anonymous poster hash: 7aa76...da7

Denne ser da positiv ut! :) Og blei enda mer glad når jeg leser dere har vært prøvere i mange år! Gratulerer :) Håper jeg ogaå får se en sånn en en gang snart! :)Anonymous poster hash: 82bec...48a

Dette var strålende nyheter for meg, vanskelig å tenke klart når testene ikke ville bli enig! Håper vesla skal få bli storesøster nå selv om aldersforskjellen vil tilsi to enebarn. Krysser fingrene for deg :-)

Det skal klaffe snart her også :)

Håper du får en tydelig positiv test nå snart! :) Ta en tur til legen, som noen andre her skriver, og be om blodprøve to ganger i løpet av noen uker, så ser du om det er stigning.

Skrevet

Dette var strålende nyheter for meg, vanskelig å tenke klart når testene ikke ville bli enig! Håper vesla skal få bli storesøster nå selv om aldersforskjellen vil tilsi to enebarn. Krysser fingrene for deg :-) Anonymous poster hash: 7aa76...da7

Håper du får en tydelig positiv test nå snart! :) Ta en tur til legen, som noen andre her skriver, og be om blodprøve to ganger i løpet av noen uker, så ser du om det er stigning.Anonymous poster hash: 82bec...48a

Følte meg skikkelig dum der nede i går, hun sykepleieren kom inn med et medlidende blikk og sa "den var negativ, må ikke prøve så hardt" så jeg tror jeg avventer en stund før jeg tar kontakt med de igjen. Jeg var SÅ sikker på positivt svar.

Skrevet

Dette var strålende nyheter for meg, vanskelig å tenke klart når testene ikke ville bli enig! Håper vesla skal få bli storesøster nå selv om aldersforskjellen vil tilsi to enebarn. Krysser fingrene for deg :-) Anonymous poster hash: 7aa76...da7

Håper du får en tydelig positiv test nå snart! :) Ta en tur til legen, som noen andre her skriver, og be om blodprøve to ganger i løpet av noen uker, så ser du om det er stigning.Anonymous poster hash: 82bec...48a

Følte meg skikkelig dum der nede i går, hun sykepleieren kom inn med et medlidende blikk og sa "den var negativ, må ikke prøve så hardt" så jeg tror jeg avventer en stund før jeg tar kontakt med de igjen. Jeg var SÅ sikker på positivt svar.

Skjønner godt at du følte deg dum, og at du vil avvente det litt. Du kan jo evt kjøpe en digital Clear Blue-test i løpet av uka, det bør jo ikke ta så lang tid før du evt får en positiv digital test slik det ser ut på bildet. Jeg venter selv på mensen, er to dager på overtid, og bare venter på at dagene skal gå litt til, slik at jeg kan ta en ny test (tok en negativ for to dager siden).

Skrevet

Følte meg skikkelig dum der nede i går, hun sykepleieren kom inn med et medlidende blikk og sa "den var negativ, må ikke prøve så hardt" så jeg tror jeg avventer en stund før jeg tar kontakt med de igjen. Jeg var SÅ sikker på positivt svar.Anonymous poster hash: 7aa76...da7

Skjønner godt at du følte deg dum, og at du vil avvente det litt. Du kan jo evt kjøpe en digital Clear Blue-test i løpet av uka, det bør jo ikke ta så lang tid før du evt får en positiv digital test slik det ser ut på bildet. Jeg venter selv på mensen, er to dager på overtid, og bare venter på at dagene skal gå litt til, slik at jeg kan ta en ny test (tok en negativ for to dager siden).Anonymous poster hash: 82bec...48a

Så spennende! Håper du får en positiv overraskelse om noen dager. Jeg er i ekstase akkurat nå, men sambo tør ikke glede seg for tidlig, og det skjønner jeg jo igrunn! håper du forteller oss at du har en spire om noen dager :-)

Skrevet

Den er positiv, gratulerer :)

Skrevet

Jeg tok en ny test i dag, den var VELDIG positiv, tusen takk for svar alle sammen. Nå gleder jeg meg til å bli mamma igjen <3

-HI

Skrevet

Jeg tok en ny test i dag, den var VELDIG positiv, tusen takk for svar alle sammen. Nå gleder jeg meg til å bli mamma igjen <3

-HI

Å, så fantastisk!! :) Gratulerer så masse!! Og gratulerer til pappa også, håper han klarer å være trygg på det, han også :)

Skrevet

-HI

Å, så fantastisk!! :) Gratulerer så masse!! Og gratulerer til pappa også, håper han klarer å være trygg på det, han også :)

Takk, vi er veldig glade begge to :-)

Skrevet

Slik så min positive test ut.

Anonymous poster hash: 19095...3ee

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg har sett mange som har vist bilder av positive tester her inne og din er den mest tydelige jeg har sett. Helt klart positiv:)

Lykke til. Og gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...