Gå til innhold

Symptomjakten er i gang :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rundt 1 uke til IKM

Veldig vondt i korsryggen

Hodepine

Tisser ofte

Kronisk trøtt

Murringer

En liten blødning som jeg mistenker har vært festeblødning

Andre ting som kan være helt tilfeldig, men håper det er symptomer er:

Lett kvalme/uggenhet

Jeg aner egentlig ikke hvor tidlig symptomene begynner å komme, men håper det virkelig er symptomer og ikke bare innbilning:P

Veldig spennende dette!:)

Endret av Lingwipande

6 dpo idag, noe som betyr at vi har samme ikm snømusa? :) ikm 27. her i hvertfall. ingen spesielle symptomer enda, men verker i korsryggen og det stråler nedover lårene av og til. Er usigelig trøtt også! Var gravid i vår og da kunne jeg sove hvor som helst, når som helst!! :P har dere barn fra før? Eller prøver dere på førstemann? :)

6 dpo idag, noe som betyr at vi har samme ikm snømusa? :) ikm 27. her i hvertfall. ingen spesielle symptomer enda, men verker i korsryggen og det stråler nedover lårene av og til. Er usigelig trøtt også! Var gravid i vår og da kunne jeg sove hvor som helst, når som helst!! :P har dere barn fra før? Eller prøver dere på førstemann? :)

Hadde positiv el-test 11.august, og regner da el 12.august. Så skal ha mensen 26. om det ikke klaffer denne gangen :-) Har ei jente på litt over 2 år fra før :-)

• 3 uker senere...

Annonse

Hvordan gikk det med dere?

Sitter med murringer/stikkinger 10 dpo, googler og søker overalt, og vips dukket dere opp :)

Spennende å lese om utfallet, om dere med samme symptomer ble gravide?

De fleste plasser får jeg aldri vite svaret.. Som en bok uten siste side :P

Å så synd for deg, Bambi! Heldigvis har vi mange forsøk ;)

Gratulere så mye Bae_88!! Håper jeg er like heldig som deg!

Har dog kun murringer/stikkinger, også stakk d veldig når jeg fikk trykk på magen idag, og på veldig humpete veg! (?!) 10 dpo ikveld ja.. Negativ test, selv om jeg mener jeg så noe som lignet en veldig svak skyggestrek :P

Ellers har jeg klødd veldig på og i magen?! Er det noen som kjenner seg igjen med dette? Hmm

Håper jeg får testene imorgen i posten så jeg kan teste enda mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...