Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Har kommet over flere uvanlige navn i det siste. Er ikke gravid, men ville dele dem. Hva synes dere om disse - som jeg har lest i fødselsannonser, sett på barnevognskilt, overhørt m.m: Elfride Augustine Perle Marie Amthea Tyr og Njord (tvillinger) Anonymous poster hash: 30630...9a3
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Perle Marie, var spesielt,men ganske pent, liker ikke de andre
Giss Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Amthea høres litt "medisinsk" ut i mine ører, men resten er fine navn. Klangfulle.
sommertiara Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Elfride - helt fint og brukbart, synes Elfrida er stiligere Augustine - gutt eller jente?? Perle Marie - sukkersøtt, liker ikke Amthea - Ser ut som man har skrevet Mathea alt for fort og stokket om bokstavene Tyr og Njord er tøffe navn, men også litt i sære kanskje, usikker på hvordan man uttaler Njord
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Må legge til at dette ikke er mine favoritter heller. Elfride synes jeg er veldig stilig. Augustine er søtt, men pompøst. Amthea er jeg enig i at ser ut som en skrivefeil. Perle Marie - jeg synes også det er uvant med Perle som navn. Så navnene Tyr og Njord på en tvillingvogn. Synes de er litt for tøffe og brutale. Og jeg vet heller ikke om de uttaler Njord med o eller å-lyd. Anonymous poster hash: 30630...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå