Gå til innhold

Valgets kval

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt i ny jobb for relativt kort tid siden. Utrolig dårlig arbeidsmiljø og jeg har funnet ut at jeg er overkvalifisert for jobben. Lite utfordrende og får ikke brukt kompetansen min. Har nå fått nytt jobbtilbud hvor arbeidshverdagen vil bli veldig krevende og utfordrende. Jeg må også ned i lønn, men slipper å jobbe turnus. Jeg er veldig usikker på om jeg skal takke nei til det nye tilbudet og gi nåværende jobb en sjanse før jeg evt slutter. Har trolig gode avansemuligheter der jeg er nå, men det kan jo fort bli et par år i denne kjedelige stillingen først. I tillegg er dette to helt ulike retninger å gå så jeg sliter veldig med å ta denne avgjørelsen... Kjenner at det er tøft å gå turnus nå som barna er veldig små så må ta det med i vurderingen også...

Anonymous poster hash: 9f5b0...b7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lett bytta om jeg slapp å jobbe turnus. Men du må vurdere om det er greit å gå ned i lønn.

Anonymous poster hash: dc3ec...ec7
Skrevet

Hadde også byttet. Med tanken på turnus, men for meg er barna viktigere enn penger.... Heller lever greit enn en bra jobb med bra lønn, men som jeg nesten aldri får tid til mine barn.

Anonymous poster hash: 79fbb...db2

Skrevet

Takk for svar. Flere synspunkt? Kanskje noen her som har jobbet både turnus og dagvakter og kan fortelle om sin erfaring.

Anonymous poster hash: 9f5b0...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...