*Teoline* Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg ser at det er noen nickbrukere som stadig får gjennomgå av folk som er kjempetøffe så lenge de kan gjemme seg bak anonymknappen. Hvordan klarer dere å la dere provosere nok av fremmede dere ikke engang vet hvem er til å nærmest stalke de og angripe så snart de trår litt feil? Det er i mine øyne ganske barnslig oppførsel.
Gjest DeBlå Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Jeg er enig i at det er noe spesielt å legge fremmede mennesker for hat. Man burde absolutt oppføre seg pent, med eller uten nick. Det er helt klart barnslig. Men vi er på et anonymforum, så det er på tide å slutte å rope om anonymknappen. Ønsker man ikke at anonyme skal ha muligheten til å svare deg så er det andre forum, både her og andre nettsteder hvor det faktisk ikke er mulig. De fleste her inne er anonyme uavhengig om de signerer med nick eller som anonym.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Hvorfor gnåle om anonymknappen? "gjemme seg bak?" man kjenner ikke nødvendigvis nickbrukerne bedre selvom de er bak ett nick. Hadde ikke spilt noen rolle uansett hvilken knapp jeg trykket på. Anonymous poster hash: dcb27...182
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Man må huske at vi er på et anonymforum, og enda det irriterer meg grønn at en anonym plutselig legger meg for hat, og ikke gir meg mulighet til å ta en privat samtale, så har jeg nå de siste mnd startet å godta at det er slik det er.. Men at noen kan legge andre så for hat, som noen her inne presterer å gjøre, er ikke til å forstå.. Har selv hatt runder med en eller annen anonym som angriper meg uten videre.. noen ganger er det totalt røyt, ellers er det lett å overse...
Kliko Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Ja jeg er enig. Helt greit å bruke anonym knappen for å være anonym, men ikke som en unnskyldning for å være frekk. Nå det er sagt har det jo "alltid" vært sånn her, så det forblir nok sånn fremover også
*Teoline* Skrevet 17. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2013 Jeg har ingenting imot at folk bruker anonymknappen, jeg gjør det ofte selv, men jeg har enda tilgode å se et eneste personangrep gjort av en som våger å vise nicket sitt. Det er det jeg mener med å gjemme seg bak anonymiteten. Det er jo ikke lett å gå i dialog med en som er anonym da man ikke aner i hvilken sammenheng man har møtt den før. Nå sist ser jeg at InMyHeart blir angrepet for noe hun skal ha sagt om en annen før en gang. Da er det ikke lett for henne å forsvare seg når hun ikke vet hvem hun diskuterer med!
Miamimom Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Skjønner ikke at det har noe å si om jeg signerer med nick eller ikke når jeg uansett er helt anonym. Dessuten er dette et anonymforum..blir som å gå inn på et ammeforum og ergre seg over at det kun er snakk om pupp og ikke flaske liksom. Er det viktig for deg at det må stå et intetsigende nick ved innlegget, så oppsøk slike fora.
*Teoline* Skrevet 17. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2013 Skjønner ikke at det har noe å si om jeg signerer med nick eller ikke når jeg uansett er helt anonym. Dessuten er dette et anonymforum..blir som å gå inn på et ammeforum og ergre seg over at det kun er snakk om pupp og ikke flaske liksom. Er det viktig for deg at det må stå et intetsigende nick ved innlegget, så oppsøk slike fora. Men poenget mitt er at det aldri står et niknavn ved slike innlegg.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 Skjønner ikke at det har noe å si om jeg signerer med nick eller ikke når jeg uansett er helt anonym. Dessuten er dette et anonymforum..blir som å gå inn på et ammeforum og ergre seg over at det kun er snakk om pupp og ikke flaske liksom. Er det viktig for deg at det må stå et intetsigende nick ved innlegget, så oppsøk slike fora. Men poenget mitt er at det aldri står et niknavn ved slike innlegg. Da er du vel enten ny her, eller så har du fulgt med svært sjeldent! Anonymous poster hash: dcb27...182
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Jeg har blitt lagt for har her inne, og da var det både anonyme og folk med nick som både svarte og lagde tråder. Det er riktignok noen år siden, og det var en del hets av meg på Skravlesiden også. Men de anonyme er verst. De tenker kanskje at de er helt usynlige der de sitter, men gjett om de kan såre et menneske! Anonymous poster hash: 1f209...8fd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Jeg har blitt lagt for har her inne, og da var det både anonyme og folk med nick som både svarte og lagde tråder. Det er riktignok noen år siden, og det var en del hets av meg på Skravlesiden også. Men de anonyme er verst. De tenker kanskje at de er helt usynlige der de sitter, men gjett om de kan såre et menneske! Anonymous poster hash: 1f209...8fd Kan jo legge til at de anonyme er klart verre enn de med nick, og bryter gjerne loven om de kan (ang. personhets) Anonymous poster hash: 1f209...8fd
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. august 2013 #12 Skrevet 17. august 2013 Samtidig så tror jeg at de fleste som skriver med nick her inne vet hva de går til, og hva Annie er i stand til. Og heller ikke tar seg veldig nær av det.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #13 Skrevet 17. august 2013 Ja, nå er det på tide at alle anonyme bruker som hetser nickbrukere gjemmer kortene under bordet! Anonymous poster hash: 8205f...e6f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #14 Skrevet 17. august 2013 Har det skjedd noe spesielt i dag son jeg ikke har fått med meg? Eller er det bare generelt? Jeg signerer sin regel anonymt, men jeg forsøker likevel å opptre etter det jeg lærte var "normal folkeskikk". Anonymous poster hash: 9b051...708
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #15 Skrevet 17. august 2013 Jeg har mislikt nick-brukere her inne ja. Hvorfor er det uforståelig? Anonymous poster hash: a4c3c...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå