Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Moods of Norway salg.. Ble kåpe på meg også.. http://www.moodsofnorway.com/no/apparel/outerwear_and_coats/beate-sand?color=9054&size=43079 hadde egentlig veldig lyst på den i rosa, men det er så lite anvendelig. Men jeg hadde kledd den vanvittig bra. Samt spraglete thigts og blomstrete t-skjorte til trening.
Light of my life Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Kjempefin! Jeg har også vært litt shoppingcrazy i det siste, både online og off, så nå tror jeg nesten jeg bør klippe istykker mastercardet
frk Nilsen Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Nydelig kåpe Skatteetaten sponset den samme på meg ved første runde av skattelotteriet
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2013 Nydelig kåpe Skatteetaten sponset den samme på meg ved første runde av skattelotteriet Er den ok i str?
frk Nilsen Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Nydelig kåpe Skatteetaten sponset den samme på meg ved første runde av skattelotteriet Er den ok i str? Ja, jeg bruker L/42 i det meste og har 42 i jakka, sitter som støpt!
frk Nilsen Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Oi den var jo virkelig kjempefin! Løp å kjøp!
LanzaroteJenta Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Mine penger bare forsvant av seg selv.. Ingen kåpe eller noenting, fikk jeg! Så fint at det er såpass lenge igjen til lønning.. *Leiavåtjeneingentingpåeurolønning.*
ms.Pond Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Jeg har funnet en ny elsk-side med fantastiske kjoler og der forsvant jammen meg pengene mine også. Huff og huff. Moods har jeg ikke blitt venner med tidligere, og heller ikke nå i sommer. Måtte kjøpe en nød-bikini på ferie nå fra moods (hvem klarer å glemme badetøy når man drar på sørlandsferie??), og den var ikke akkurat pen på meg. Gubben derimot kom med lignelser til prinsesse Leia (det er en gullbikini av alle ting, den var på salg og jeg måtte ha badetøy der og da), haha, så jeg må vel lære meg å sette opp kringlefletter Må forøvrig nevne at kåpen var kjempefin Hadde jeg hatt moods-kropp ville jeg brått ha blitt enda blakkere . Digger den rosa kåpen, men mistenker at den ikke ville ha kledd meg et sekund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå