Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på Aurskog Mart'n.

Anonymous poster hash: 55ac0...9a7

Catrine, er det deg? ;-)

Anonymous poster hash: 5efd6...8df

Jeg har også vært der, heter heller ikke Catrine ;)

Anonymous poster hash: c1b61...2b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt tak, malt litt hus, handla inn litt til slolestart, lempa og kappa material, vaska litt klær...phu...sitter å slapper av med ipaden i sofaen med veldig god samvittighet Føler at ungene og bikkja har gått for lut og kaldt vann i dag... Kose litt med dem nå før de skal legge seg...

Skrevet

Sto opp og laget frokost med datteren min. Så dro vi til byen for å handle inn til ettermiddagens selskap (jeg har bursdag idag og benyttet anledningen til å samle storfamilien). Vasket klær og hele huset. Bakt rundstykker og to kaker. Vært ute å gått en times tur med bikkja og datteren min i vogn. Stelt bikkja (børstet, massert ol) da hun har blitt syk og trenger litt ekstra omsorg. Lekt med datteren min før vi dro på sykkeltur. Stelt istand til selskap og hatt selskap, ryddet hele huset etter selskapet og vasket gulvene igjen da seks småtasser klarer å søle utrolig mye. Badet datteren min og lagt henne, avsluttet med å lese bok og synge i sengen hennes før hun sovnet. Klokka åtte begynte jeg og rydde gjesterommet da det har blitt brukt som oppbevaringsrom og imorgen tidlig kommer det besøk fra USA som skal bo der i to uker. Endelig ferdig med dagens gjøremål nå så da var det å sette seg ned med kaffe og dib. Mao en hektisk bursdag, men alt i alt en veldig bra bursdag. Fikk til og med noen fine gaver :-) Men den beste gaven var når jenta mi på to år kom inn fra hagen og hadde plukket blomster til meg :-)

Anonymous poster hash: 4ffdb...a86
Skrevet

Jeg har vært på Aurskog Mart'n.

Anonymous poster hash: 55ac0...9a7

Catrine, er det deg? ;-)

Anonymous poster hash: 5efd6...8df

Hmm! Der var jeg au!

Anonymous poster hash: 54051...70d

Skrevet

Vi har hatt svigers på middag, for en gangs skyld! (Det pleier stort sett å være vi som er hoa dem på middag.) Det var veldig hyggelig! :)

Anonymous poster hash: dd6ea...a92

Skrevet

Sørget fordi jeg vet kjæresten kommer til å slå opp med meg i kveld eller i morgen :(

Jeg forstår ikke noe. Vi hadde det så bra, sist vi møttes var vi tilsynelatende nærere enn noengang.

Så har han bare trukket seg helt unna meg, passer ikke å møtes eller snakke.

Og det blir enda verre at han bare kommer med unnskyldninger for å slippe å se/snakke med meg.

Jeg trodde det var fjortisoppførsel å vise så lite respekt for en du har delt alt med.

Det er vondt å elske og ikke bli elsket tilbake :'(

Anonymous poster hash: 93f94...fbf
Skrevet

Våknet av at min sønn kysset meg på nesen ett par hundre ganger og sa at jeg måtte våkne, klokken var vel rundt 8. Vi lå å slumret i sengen til rundt halv ti. Så badet jeg ungene før vi spiste frokost.

Etter frokost hørte vi på musikk (MTV) og danset i en halvtimes tid. Så var det ut på tur i regnværet. Plukket litt blomster og blåbær som vi lagde syltetøy av når vi kom hjem.

Ungene lekte en times tid på rommet, mens jeg slappet av i sofaen.

Gikk å handlet litt, lagde suppe og spiste den. Etter middag gikk vi på lekeplassen, men siden det begynte å plaske gikk vi fort inn igjen. Ungene lekte, mens jeg brettet klær, vasket badet, kjøkkenet og ryddet litt. Ungene fikk lørdagsgodt og så på barnetv, imens lagde jeg pizzadeig og satt den til heving. Ungene la på pizzafyll til sin minipizza, spiste den og koste oss. Etter det tok vi på pyjamas og lå i sofaen og så på tegnefilm. Minste sovnet for 1 time siden og eldste sovnet nå på sofaen.

Jeg ligger her nå og er stappmett etter å ha spist altfor mye snop og chips, orker ikke å bevege meg:s

Anonymous poster hash: fe726...9bc

Skrevet

sov til ca 9, drakk kaffe, lagde frokost til ungen. tullet og lekt, ryddet, vasket klær, og på kjøkkenet, ryddet vekk alt skrot på piano, vært i hagen, drukket kaffe med naboen. sov en dupp sammen med ungen. tok vogna og gikk på lekeplassen, handlet litt, fikk besøk av søster, lagde middag, kost tullet og lekt mer med ungen, la ungen i senga. og meg selv på sofaen siden da. ;) i morgen er det åpen gård ;)

Anonymous poster hash: 7bfbe...8d3
Skrevet

Sovet leeenge, lest litt i ei bok og kost med ungene, vært på seinvakt, og lest pensum ;) Hardt å ha startet opp på skolen igjen! ;) 

Anonymous poster hash: 63498...687
Skrevet

Stått opp og sa natta til mannen som overtok sengen når meg og jentene sto opp. Da skulle han sove etter nattevakt.

Meg og jentene koste oss noen timer i sofaen, før en nabounge kom på besøk og jeg skulle på jobb. De bestemte seg for å dra til farnor like før jeg dro på jobb, så jeg har ikke sett de ikveld. De kommer vist hjem i morra. Så je koser meg hjemme alene med å rydde i skuffer og skap mens mannen jobber. Gleder meg til fri i morra og ungene kommer tilbake. Veldig klar for litt fri med ungene etter en full uke på jobb og litt til, såvidt jeg har vært innenfor husets fire vegger denne uka.

Anonymous poster hash: 3f5e4...2b6

Skrevet

Ryddet litt, trillet en tur til butikken, gjort klar en bursdagsgave og reist til Spania :D

Skrevet

Vi dro hele gjengen med (alenemor) og ungen sammen med besteforeldre å oldeforeldre og venner av dem på fjellet å fisket.. selfølgelig er storfiskeren vå yngste generasjon . :-) min lille. :-) fikk tre fine fisker :-)

Anonymous poster hash: dfd89...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...