Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 4ac90...33b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakt og bakt og pyntet og handlet og bakt :P Dåp i morgen og jeg baker dåpskake :o

Skrevet

Stått opp, lagd frokost, vært i byen og kjøpt nye klær med eldstemann, handlet, bakt to kaker, lest tre aviser, ryddet, vannet, pakket inn bursdagsgaver, satt på, hengt opp og brettet noen vasker, strøket, sett på friidretts-VM, og en del annet småtteri.

Skrevet

avsluttet ekteskapet, grått, prøvd å holde humøret oppe for barna, grått litt mer, tenkt mye....

Anonymous poster hash: 522d8...ec4
Skrevet

avsluttet ekteskapet, grått, prøvd å holde humøret oppe for barna, grått litt mer, tenkt mye.... Anonymous poster hash: 522d8...ec4

Huff, det var trist å høre. Sender deg en stor klem og håper du får det bra fremover.

Skrevet

avsluttet ekteskapet, grått, prøvd å holde humøret oppe for barna, grått litt mer, tenkt mye....

<3

Anonymous poster hash: da55a...0e2

Skrevet

Vasket, hengt ut og brettet tøy, vært på tur med hundene (i to puljer siden ene tispen har løpetid), ryddet oppvasken, vannet blomster, vannet hestene på beite, malt to bokser i stallen og hatt kaffebesøk i to timer.

Anonymous poster hash: 87fb6...6fe
Skrevet

Takk, så snille dere er! ikke lett å være meg nå :(

Skrevet

Vasket dag på meg i dag også:) vasket klær, vasket gulv, vasket vindu. Alt i alt brukt ca. 2-3 timer. Har ellers bare sittet på Internett....

Skrevet

Fikk sove lenge, vert på shopping med sønnen min som skal begynne i 2.klasse mandag. Kost oss ute i solen, spist jordbær og vert på sykkeltur. Besøkt svigerforeldrene mine og nå sitter vi og slapper av før vi skal spise reker :-)

Anonymous poster hash: a9f51...e88
Skrevet

Bassenget med gutten, handlet, lekt med gutten, laget mat. Venter nå på at mannen kommer hjem fra jobb så vi kan spise og kose oss :)

Skrevet

Vært på lekeplassen i Frognerparken! :)

Skrevet

Kost oss ute i parken med familie på en av de siste fine sommerdagene. Kjenner på at det er litt trist at sommeren er over.... :(

Skrevet

Vært på fotografering med søskenbarn med barn. Totalt 12 stk fra 2 mnd til 32 år:-)

Skrevet

Jobbet fra 10-18. Nå omsider helg her og. :)

Anonymous poster hash: 92a85...c55
Skrevet

Jeg har vært på Aurskog Mart'n.

Anonymous poster hash: 55ac0...9a7

Skrevet

Catrine, er det deg? ;-)

Anonymous poster hash: 5efd6...8df

Skrevet

Spist frokost med guttungen, og sooooovet mens han og pappan tok seg en tur til Leos. Huset ser bombet ut så jeg rydder i hodet mitt mens jeg sitter nyvåken å hører på musikk. Jobb igjen i kveld :-)

Anonymous poster hash: 24ed7...5f9
Skrevet

Stod opp med sønnen, slumra litt foran TVen mens han så på Askepott, vekket pappaen, fortalte sønnen at mamma og pappa ikke skal bo sammen lenger (han tok det pent), syklet forbi fars nye leilighet for å vise den frem, handlet litt på Grünerløkka, syklet til Mela-festivalen og danset litt og spiste eksotisk mat, syklet hjem igjen og lekte litt ute, laget middag, - nå sitter poden og ser på Askepott igjen, gitt.

Anonymous poster hash: 4ddeb...706
Gjest Anybody
Skrevet

Nada! Sett filmer, ser nå Linda Lovelace filmen. Skal snart dusje og gjøre meg istand til vin ikveld :)

Skrevet

Hatt barneselskap for 5 åringen :)

Skrevet

Startet dagen med å få massasje av min snille samboeri i en time i senga!! :D Ungene satt og såg fim på nettbrettet i senga også, så de var rolige den stunden;)

Så tok jeg meg et varmt bad i en times tid, kledde på meg og spiste egg og laks til frokost, som min kjære hadde lagd!

Så var det avgårde for å handle skolesekk til eldste, og penal og klær til begge skolegutta!

Så var det hjem, spise taco, og så sitte på dib, mens ungene leker med lego:-)

Anonymous poster hash: 42b71...ccc
Skrevet

Stått opp og spist med lillegutt. Vært hos en venninne med barn. Vært en tur på Bærums verk med dem. Laget pizza. Mannen og ungen handla først da. Nå ser vi på noen gærne inntauere på Max. Mannen fikk tak i fjernkontrollen først :P

Anonymous poster hash: b193f...0f6

Skrevet

Sender deg en god klem <3
Skrevet

Catrine, er det deg? ;-)

Anonymous poster hash: 5efd6...8df

Nei, heter nok ikke Catrine ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...