Gå til innhold

Jeg liker rett og slett ikke sol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad at barna mine ikke er hos meg i helgen. Det er sol og varm ute, og jeg har bare vært inne i hele dag.

Ser at mange som er ute og koser seg, mens jeg bare sitter inne og bare vil forbanne solen som ødelegger dagen min.

Vet at jeg er rar. Når mine kolleger jubler over sola, lider jeg i mitt stille sinn og vil bare ønsker den dit hvor pepper'n gror. Jeg blir bare trøtt og grinete over solen. Ja, jeg blir rett og slett gretten.

I går gikk jeg en tur i over 1 time i regnet. Koste meg skikkelig. Nesten ingen mennesker var å se. Deilig.

Er det bare meg som er sånn? Eller finnes det flere som meg?

Anonymous poster hash: ee834...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller ikke særlig glad i solen, jeg får vondt i øyne og hode, og livredd for å få hudskader av solen. Men er ikke så imponert over vinteren heller da, så :P

Anonymous poster hash: 3ed78...e34
Skrevet

Dere får passe på å ta tilskudd med D-vitaminer :)

Skulle ønske jeg kunne få samlet opp dine soldager, HI, og fått dem  ;)

Anonymous poster hash: 5585f...dc2
Skrevet

Dere får passe på å ta tilskudd med D-vitaminer :) Skulle ønske jeg kunne få samlet opp dine soldager, HI, og fått dem  ;)Anonymous poster hash: 5585f...dc2

He,he,he du er velkommen:) bor i Oslo:)

Skrevet

Dere får passe på å ta tilskudd med D-vitaminer :) Skulle ønske jeg kunne få samlet opp dine soldager, HI, og fått dem  ;)Anonymous poster hash: 5585f...dc2

He,he,he du er velkommen:) bor i Oslo:)

Da bor vi ikke så langt unna hverandre, men tenkte jeg kunne drøye sommeren min litt lenger utover høsten med dine sommerdager. Bytter gjerne bort mine høstregndager mot dine sommersoldager ;)

Skrevet

He,he,he du er velkommen:) bor i Oslo:)Anonymous poster hash: ee834...bd7

Da bor vi ikke så langt unna hverandre, men tenkte jeg kunne drøye sommeren min litt lenger utover høsten med dine sommerdager. Bytter gjerne bort mine høstregndager mot dine sommersoldager ;)Anonymous poster hash: 5585f...dc2
Vær så god, sender de over til deg nå;)

Skrevet

Har lært meg til å ikke tenke på været. Likevel må jeg si at vi har hatt en fin sommer og solen gjorde i hvertfall at telen slapp taket i meg. Solet meg ett par timer tenker jeg, men er "singlet og shorts brun" som vanlig. Mener forresten at lysesommernetter er oppskrytt. Vil ha solen ned i 20 tiden om jeg fikk velge.

Skrevet

Da bor vi ikke så langt unna hverandre, men tenkte jeg kunne drøye sommeren min litt lenger utover høsten med dine sommerdager. Bytter gjerne bort mine høstregndager mot dine sommersoldager ;)Anonymous poster hash: 5585f...dc2
Vær så god, sender de over til deg nå ;)

Fantastisk... da burde jeg ha sommer og varme til nærmere oktober B)

Kan ta litt tid før du får dine regndager, men jeg garanterer at jeg betaler tilbake med renter ;):D

Skrevet

Jeg er som deg! Jeg skulle mer enn gjerne han sittet inne med deg mens sola steker ute, og danse med deg i regnet;-) blir svett, trøtt og sliten av sol, ser ut til at yngstemann er lik meg;-)

Skrevet

Vær så god, sender de over til deg nå ;)Anonymous poster hash: ee834...bd7

Fantastisk... da burde jeg ha sommer og varme til nærmere oktober B) Kan ta litt tid før du får dine regndager, men jeg garanterer at jeg betaler tilbake med renter ;):DAnonymous poster hash: 5585f...dc2

:D

Skrevet

Enig med du. :)

Anonymous poster hash: c9fc1...3ff
Skrevet

Vi er flere ja ;)

Anonymous poster hash: 0ccd2...7fe
Skrevet

Er akkurat slik som deg HI. Jeg liker heller ikke solen. Merker jeg blir små deppa når jeg våkner og himmelen er helt blå. Blir bare slite,klam,trøtt og vondt i hodet av solen. Kvalmende følelese i ansiktet. Mens når det er grått ute,så føler jeg meg energisk og glad. Liker regn godt,det er så friskt og deilig. Men,grått vær uten regn og vind er favoritt været. Er overlykkelig over at høsten er på vei. Sitter også inne når solen skinner(om jeg har mulighet).Godt å høre det er flere. Synes alle virker til å elske sol og sommer. Nesten så man ikle tør å si at ma ikke liket solen:p

Anonymous poster hash: 1ceb4...11d

Gjest lemon-aid
Skrevet

Er ikke uvanlig.. For mye sol og stekende varme gjør meg skikkelig slapp og gretten!

Synes det er GRUSOMT å sitte inne i varmen, men heller ikke kan gå ut pga der steiker sola...

På toppen av det hele er jeg høygravid :-( Så høsten må bare komme!!

Skrevet

Må innrømme at direkte sol ikkje er mi greie om sommaren, men det er ikkje akkurat forferdeleg. Eg finn meg ein plass med skugge og nyt fineveret.

Lettskya og vindstille er min favoritt :)

Skrevet

Jeg liker sola best om høsten jeg. Når det er kjøligere, og lufta er klar og frisk. Og i påsken, når den begynner å varme og snøen kommer med små drypp fra taket. Men midtsommers, når temperaturen er over 25, da gjemmer jeg meg helst i skyggen.

Skrevet

Jeg elsker solen, så lenge jeg kan tilbringe dagen i skyggen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...