Gå til innhold

Dere som har fryseforsøk på progynova

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar Progynova 1 gang om dagen - startet på 3.menstrasjonsdag. Må ta den pillen til samme tidspunkt hver dag!

Jeg skal ikke ta eggløsningstester (som jeg vet om). Men må gå jevnlig til ultralyd for å sjekke slimhinnen. Skal da ha innsett når slimhinnen er et sted i mellom 10-12 mm tykk.

Hun sa egentlig ingenting den gangen så jeg ringte for en stund siden og da sa hun bare 3 ganger daglig. Har ikke hørt noe om eggløsningtester heller.

hei med den dosen progynovaa, skal du ikke tenke å eggløsning! trenger ikke teste etter det... jeg har alltid tatt 1 progynova om morgenen, og 2 kveld. Det er det jeg er blitt anbefalt av riksen.. stemmer at pillene bør bli tatt til samme tid!

hvis du har mulighet, så ringer du først..(er greit å sjekke at de fortsatt har plass til deg :P)

men hvis ikke, så begynner du første ordentlige blødningsdag... spotter ikke selv, men tror du begynner den dagen det renne blod liksom... i hvert fall det jeg har hørt :P

når skal du i gang egentlig?

Annonse

Fikk m nå. Ikke spottet denne gangen.

Skal jeg ta en tab nå og så en til kvelden tror du?

Så beg fullt med 1+1+1 i morgen.

Har fått så dårlig info på ullevål at det er helt sykt.

Begynn nå på ettermiddagen. Så en ikveld. Så fra i morgen tar du en morgen en middag en kveld. Ta sånn ca på samme tid, men ikke lag stress av d. Har hatt mange fryseforsøk med progynova. Har tatt di tre ganger daglig på høvelig samme tid. Har alltid hatt tykk og fin slimhinne.

Ikke tenk på eggløsninga du. Sykeh sier fra når egg skal inn. Ring dem og meld fra i morgen at du har startet opp med medisin. Du får vite mer da i forhold til når du skal inn osv :). Lykke til :)

Jeg ble oppjustert fra 2 om dagen til 3 om dagen. Fikk beskjed om å ta 2 på morgen, 1 på kveld. Starte på første ordentlige blødningsdag. Ringer inn, men får du mens i helgen så bare begynn og ring på mandag.

Jeg ville ikke drukket alkohol så tett opp mot innsett.... Du kan gjøre d, men jeg er avholds den tiden før å så kutter jeg kaffen (nesten;)). Trener litt ekstra og tar vare på meg selv. Prøver på den måten å skape best mulige forhold til lille egget:). Masse lykke til:):)

Annonse

Takk tar nå tre tab hver dag og venter i spenning på å sjekke posten i dag, da hun hadde sendt meg brev for kontroll.

Drikker kaffe, men har alltid vært streng på å ikke ha mer enn to enheter med koffein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...