Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Hei! Jeg har ei jente på 3 uker. Har siden fødselen ammet ca annenhver time. Fikk beskjed fra helsesøster at jeg burde legge henne til brystet når hun viser interesse. Føler ikke jeg gjør annet enn å amme. Er det vanlig å amme så ofte i begynnelsen. Om natta går det 2 til 3 timer mellom hver amming. Tror jeg har nok melk, for jenta virker fornøyd.. Anonymous poster hash: ee899...754
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Hei! Jeg har ei jente på 3 uker. Har siden fødselen ammet ca annenhver time. Fikk beskjed fra helsesøster at jeg burde legge henne til brystet når hun viser interesse. Føler ikke jeg gjør annet enn å amme. Er det vanlig å amme så ofte i begynnelsen. Om natta går det 2 til 3 timer mellom hver amming. Tror jeg har nok melk, for jenta virker fornøyd.. Anonymous poster hash: ee899...754 [/quote Jeg satt med henne på puppen hele tiden følte jeg, så det er helt vanlig Anonymous poster hash: 36cb3...68e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 ja det er helt vanlig, og helt nødvendig. Det stabiliserer seg etterhvert som ungen blir eldre, rundt tre-fire måneder. Anonymous poster hash: 35637...d42
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Helt vanlig. Ved økedøgn er det gjerne enda oftere. Minsten her er nå 6 mnd, og får fast føde på dagtid i tillegg til pupp, likevel spiser han iallefall 3 ganger ila natta, og pupper minst 3 ganger på dagtid også.
Gjest sussie77 Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Helt vanlig. Jeg ammet nok yngste her enda oftere da hun var på den alderen. Følte at jeg satt med henne hele tiden.
Kanutten83 Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Helt normalt Hun er såpass liten at magesekken rommer ikke så mye av gangen samt at morsmelk er veldig lettfordøyelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå