Gå til innhold

Hvor ofte ammer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har ei jente på 3 uker. Har siden fødselen ammet ca annenhver time. Fikk beskjed fra helsesøster at jeg burde legge henne til brystet når hun viser interesse. Føler ikke jeg gjør annet enn å amme. Er det vanlig å amme så ofte i begynnelsen. Om natta går det 2 til 3 timer mellom hver amming. Tror jeg har nok melk, for jenta virker fornøyd..

Anonymous poster hash: ee899...754
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ei jente på 3 uker. Har siden fødselen ammet ca annenhver time. Fikk beskjed fra helsesøster at jeg burde legge henne til brystet når hun viser interesse. Føler ikke jeg gjør annet enn å amme. Er det vanlig å amme så ofte i begynnelsen. Om natta går det 2 til 3 timer mellom hver amming. Tror jeg har nok melk, for jenta virker fornøyd..

Anonymous poster hash: ee899...754 [/quote

Jeg satt med henne på puppen hele tiden følte jeg, så det er helt vanlig

Anonymous poster hash: 36cb3...68e

Skrevet

ja det er helt vanlig, og helt nødvendig. Det stabiliserer seg etterhvert som ungen blir eldre, rundt tre-fire måneder.

Anonymous poster hash: 35637...d42

Skrevet

Helt vanlig. Ved økedøgn er det gjerne enda oftere.

Minsten her er nå 6 mnd, og får fast føde på dagtid i tillegg til pupp, likevel spiser han iallefall 3 ganger ila natta, og pupper minst 3 ganger på dagtid også.

Gjest sussie77
Skrevet

Helt vanlig. Jeg ammet nok yngste her enda oftere da hun var på den alderen. Følte at jeg satt med henne hele tiden. :)

Skrevet

Helt normalt :) Hun er såpass liten at magesekken rommer ikke så mye av gangen samt at morsmelk er veldig lettfordøyelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...