Gå til innhold

Vakreste fotballfrue :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digger den dama! Utrolig vakker og til en stor inspirsjon:-)

Anonymous poster hash: f8c93...383

Skrevet

Endelig fikk hun mage!! :)

Anonymous poster hash: bf76f...b98
Skrevet

Ja, du ser ganske ok ut. :)

Anonymous poster hash: 3db25...822
Skrevet

Først hadde vi Camilla Kvarsvik og nå fotballfruen. Stakkars dere som bare sitter på ræva od dibber over såkalte bloggere.

Anonymous poster hash: 69bce...1f7

Skrevet

Falskere/stivere smil skal man lete lenge etter.. Fine klær ihvertfall.

Anonymous poster hash: 5a1c3...3da

Skrevet

Først hadde vi Camilla Kvarsvik og nå fotballfruen. Stakkars dere som bare sitter på ræva od dibber over såkalte bloggere.

Anonymous poster hash: 69bce...1f7

Heller synd i deg som ikke takler at andre får komplimenter

Anonymous poster hash: 8ff97...7d8

Skrevet

Noen som, vet hvilket løshår hun bruker?

Anonymous poster hash: 124fc...8ce
Skrevet

Steike og magen henens poppet ut på bare to dager. De bildene hun la ut dagene før så du jo ikke magen ei gang,

Anonymous poster hash: bda1f...002
Skrevet

Noen som, vet hvilket løshår hun bruker?

Anonymous poster hash: 124fc...8ce

Bare søk på extensions på bloggen hennes så har hun skrevet flere innlegg om det..

Anonymous poster hash: 33c62...6a2

Skrevet

Åå hun er så nydelig!! Perfekt mage.

Skrevet

Spyr av forballfruen!! Og nei jeg er ikke misunnelig på det vraket på 30kg! Stakkars unge, håper bare hun ikke får en jente for da arver hun morens syke kroppsyn!

Anonymous poster hash: 8f0fd...b45

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Spyr av forballfruen!! Og nei jeg er ikke misunnelig på det vraket på 30kg! Stakkars unge, håper bare hun ikke får en jente for da arver hun morens syke kroppsyn!

Blir jente :)

Skrevet

Det er en jente :) Litt fare med tanke på at hun er så tynn, ellers er jo et sunt kosthold og trening bare bra. Det er jo ikke slik at hun ikke spiser, men hun spiser veldig lite i forhold til all treningen. 

Anonymous poster hash: ad9af...9f3

Skrevet

Hun er sikkert pen. På den overfladiske strigla måten. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være slitsomt å leve livet sitt på utstilling i evig jakt på aksept. Og stakkars baby, som fra dag en skal passe inn i det rosa glansbildet der. Bare den der top ti over babyklær viser jo at hun ikke har et snev av realisme i verden. 

Dessuten ser det ut som om hun holder på å drite på seg på bildet i headeren. Maken til rar grimase.

Misunnelig? Nei. Ikke i det hele tatt faktisk. Ville ikke bytta for en time en gang. 

Anonymous poster hash: 76f89...dcd
Skrevet

Huff.... 

Anonymous poster hash: 8547f...d22
Skrevet

Synes veldig synd på det barnet

Anonymous poster hash: ccae3...0a5

Skrevet

Hun er sikkert pen. På den overfladiske strigla måten. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være slitsomt å leve livet sitt på utstilling i evig jakt på aksept. Og stakkars baby, som fra dag en skal passe inn i det rosa glansbildet der. Bare den der top ti over babyklær viser jo at hun ikke har et snev av realisme i verden. 

Dessuten ser det ut som om hun holder på å drite på seg på bildet i headeren. Maken til rar grimase.

Misunnelig? Nei. Ikke i det hele tatt faktisk. Ville ikke bytta for en time en gang. 

Anonymous poster hash: 76f89...dcd

hahahha sorry asså, men jeg må si meg enig i det der... ser faktisk ut som hu holder på å DRITE på seg med det falske smilet, selv om jeg ellers synes hun er OK søt, men det bildet var virkelig uheldig !! hoho ;D

Anonymous poster hash: 4a62c...55c

Skrevet

Har forbannet meg på at jeg aldri igjen skal trykke meg inn på bloggen hennes. Hun skal ikke å et eneste klikk av meg! Det er ille at folk er så opptatt av henne med et slikt kroppsbilde og som helt klart lider av en eller annen fin miks av ulike spiseforstyrrelser, men at hun tjener penger på det gjør det ekstra ille. Drit i dette fugleskremselet hun har infenting interessant å komme med. Gravid eller ikke.

Anonymous poster hash: fb8bb...6b9

Skrevet

Spyr av forballfruen!! Og nei jeg er ikke misunnelig på det vraket på 30kg! Stakkars unge, håper bare hun ikke får en jente for da arver hun morens syke kroppsyn!Anonymous poster hash: 8f0fd...b45

Det er en jente :) Litt fare med tanke på at hun er så tynn, ellers er jo et sunt kosthold og trening bare bra. Det er jo ikke slik at hun ikke spiser, men hun spiser veldig lite i forhold til all treningen.  Anonymous poster hash: ad9af...9f3

Hun skriver jo aldri noe om hvor mye hun spiser, ei heller om vekt og kalorier. Er du ei nær venninne da, siden du tydeligvis vet om alt hun får i seg? Litt av ei venninne i så fall. Eller kanskje du bare antar at hun spiser lite, fordi hun er tynn? Vi er alle forskjellige.

Anonymous poster hash: 6e4ff...f8c

Skrevet

Det er ofte veldig vanskelig for jenter med et svært mentalt usunt forhold til mat, å ha en voksende mage. Forståelig nok. Syns ikke det er noe å disse, man må heller prøve å forstå ;)

Signerer ikke anonymt på denne, for denne står jeg inne for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...