Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Min datter var syk forrige helg med forkjølelse og feber, ca fra tors-lør. Hun er 15 mnd. Fikk mmr vaksine på mandag. Frisk tirsdag. Feber igjen onsdag kveld, lå rundt 39. Torsdag lå hun på 40,5. Gikk ikke ned med paracet. 38,5 på fredag. Natt til i dag opp mot 40 igjen. Sterk acetonånde, ikke spist, men drikker litt. Har hatt et par våte bleier pr døgn. Slapp, sover mye. Ingen utslett. Hva ville du gjort? Er det noe legevakt kan gjør? Anonymous poster hash: 3abbe...48a
Bondejenta&lillegutt Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Hadde gjerne ringt og spurt, mest sannsynlig vil de si, sørg for å få i henne veske, og gi henne ro.. Men en tlf skader ikkje
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 (endret) Ville også tatt en telefon. Bare si du lurer på hva du skal gjøre. Mest sannsynlig ber de deg dempe feberen med paracet og fokusere på å få i henne rikelig med veske. Kontakt fastlegen på mandag. så sier de sikkert at om situasjonen skulle forverre seg så må du ta kontakt igjen Endret 17. august 2013 av HeltLykkelig ♥♥
Cat_Woman Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Det skader aldri å ringe. Jeg skjønner at du er bekymret, det er så ekkelt når de små er syke...
Zalosalutt Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Om hun har har feber nesten hver dag og den ikke går ned med paracetamol ville jeg ringt å forhørt meg..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Takk for svar! Det ar heldigvis en erfaren lege på vakt og vi skal til legevakten i dag. Allmenntilstanden er ganske dårlig. Anonymous poster hash: 3abbe...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå