Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Blir jo litt smittet av at mange kule musikere støtter de og er selvsagt opptatt av miljøvern, men er litt skeptisk. De føles litt amatørmessige De har noen saker liksom, men mangler helheten..? Noen som skal stemme på de og som har noen gode begrunnelser? Anonymous poster hash: a211d...3fc
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Det er jo et parti som ikke har noen helhetlig politikk, feks har de ikke tatt noen stilling til helsevesen og køer. I sånne saker er de til salgs rett og slett, og vil stemme i enkeltsaker. Det du vet er at du får et parti som står hardt i mot feks oljesøk i barentshavet og ønsker mer fornybar energi i Norge.
håperpåvinterbarn Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Tenker å stemme på dem bare for å få noen representanter inn som kan påvirke resten av regjeringen i saker som angår miljø, samt sende signaler om at vi lever i en tid der miljø forhåpentligvis er i ferd med å bli viktigere enn forbruk forbruk forbruk. Jeg er fullstendig klar over at de ikke har en helhetlig politikk men så kommer de heller ikke til å få så mange inn på tinget, så det er det ingen fare for.
håperpåvinterbarn Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Altså, det er ingen fare for at MDG får noen reel makt eller kommer i statsministerstolen
Gråsonen Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Jeg stemmer miljøpartiet de grønne fordi jeg mener de har en helhetlig politikk der andre partier mangler helhet, miljøvern! De har faktisk en plan på hvordan Norge skal bidra!! Det synes jeg er kjempe bra! Jeg ønsker utbyggelse og modernisering av kollektiv trafikk, særlig jernbane og buss. Jeg ønsker utbyggelse av sykkel og gangveier. Jeg ønsker mindre kjøpekraft i bytte mot et mer bærekraftig utvalg, særlig matproduksjon trenger en opprydding. miljøpartiet de grønne kommer ikke til å vinne valget i år, men jeg ønsker at de skal gå inn nok mandater til å kunne utgjøre en forskjell!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Så lenge de ikke kan garantere at de støttet Jens som statsminister, er det ikke aktuelt... Anonymous poster hash: a211d...3fc
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Så lenge de ikke kan garantere at de støttet Jens som statsminister, er det ikke aktuelt... Anonymous poster hash: a211d...3fc Nei de er til salgs for den som er villige til å gi dem mest av sin politikk. Dersom det blir Siv (neppe) så støtter de Siv.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Tenker å stemme på dem bare for å få noen representanter inn som kan påvirke resten av regjeringen i saker som angår miljø, samt sende signaler om at vi lever i en tid der miljø forhåpentligvis er i ferd med å bli viktigere enn forbruk forbruk forbruk. Jeg er fullstendig klar over at de ikke har en helhetlig politikk men så kommer de heller ikke til å få så mange inn på tinget, så det er det ingen fare for. Støtter denne tankegangen. Det er på tide å bli mindre navlebeskuende og se hva som er våre største politiske utfordringer... Anonymous poster hash: e2592...4db
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 Det jeg frykter er at de mobiliserer velgere fra venstresida slik at vi ender med høyreregjering med noen representanter fra miljøpartiet.. Anonymous poster hash: 07a11...42b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Det jeg frykter er at de mobiliserer velgere fra venstresida slik at vi ender med høyreregjering med noen representanter fra miljøpartiet.. Anonymous poster hash: 07a11...42b Ja, akkurat det frykter jeg også! De stjeler ikke velgere fra FrP og H... Anonymous poster hash: a211d...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå